BQR aubange
Geplaatst: ma 10 mei, 2004 16:43
zoals we verwacht hadden was het een grote modderpoel,ik had dus voordeel met men modderbanden en vario.
de opwarmig ging goed,niet echt doorgereden omdat we toch op 1 lijn vertrekken dus speelt chrono geen rol.
we moesten om 11h55 starten voor de 1 ste manche,omdat we nog aan het afstellen waren was ik dus te laat voor de start,dan ben ik zomaar doorgereden,maar ze hadden nog maar 2 bochten genomen.
in de eerste tour ging ik al voorbij,dus hing ik 4 de,na 2 of 3 ronden begon ik te dubbelen,en ook aan het vechten voor de 3 de plaats,deze had ik uiteindelijk.
we hadden ondertussen al 12 min gereden dus aan de start steken ze een plaat op nog 2 ronden te gaan dus ik probeer zo snel mogelijk te rijden,juist als ik in gevecht ging voor een 2 de plaats hoor ik een knal in de uitlaat,en vervolgen niets meer.
resultaat:een gat in de piston gebrand dus was ik laatste geworden en heb ik de 2 de en 3 de manche niet meer meegereden.ik weet dus weer voor wat ik moet gaan werken
de opwarmig ging goed,niet echt doorgereden omdat we toch op 1 lijn vertrekken dus speelt chrono geen rol.
we moesten om 11h55 starten voor de 1 ste manche,omdat we nog aan het afstellen waren was ik dus te laat voor de start,dan ben ik zomaar doorgereden,maar ze hadden nog maar 2 bochten genomen.
in de eerste tour ging ik al voorbij,dus hing ik 4 de,na 2 of 3 ronden begon ik te dubbelen,en ook aan het vechten voor de 3 de plaats,deze had ik uiteindelijk.
we hadden ondertussen al 12 min gereden dus aan de start steken ze een plaat op nog 2 ronden te gaan dus ik probeer zo snel mogelijk te rijden,juist als ik in gevecht ging voor een 2 de plaats hoor ik een knal in de uitlaat,en vervolgen niets meer.
resultaat:een gat in de piston gebrand dus was ik laatste geworden en heb ik de 2 de en 3 de manche niet meer meegereden.ik weet dus weer voor wat ik moet gaan werken