Uitlaatpijp moet er denk ik weer af
Uitlaatpijp moet er denk ik weer af
Nou, vandaag kregen we telefoontje van mensen van 400 meter verder, ze hadden last van het geluid
Nah, hoe dat kan De Dale maakt nauwelijks geluid meer
Misschien toch eens iets anders bedenken...
Iemand die iets weet wat heel goed geluid dempt ?
Nah, hoe dat kan De Dale maakt nauwelijks geluid meer
Misschien toch eens iets anders bedenken...
Iemand die iets weet wat heel goed geluid dempt ?
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Quad Expert
- Contacteer:
ga morgen die mensen oordopjes afleveren
dat ben jij met die speciaal gemaakte uitlaat zeker, wel ja, wat kan je nog meer doen, mensen zijn gewoon kleinzerig. Zoals bv: mensen kopen goedkope grond omdat die bij e vliegveld ligt (daarom dat iegoedkoop is) maar nadat ze er enkele jaren wonen beginne ze te zagen over de vliegers. Mensen zijn rare schepsels, waarschijnlijk zijn gewoon beide in de menopauze en willen ze zagen. Of de wind zat slecht. gewoon voort doen, zolang ze de politie er ni bijhalen natuurlijk
greetz
dat ben jij met die speciaal gemaakte uitlaat zeker, wel ja, wat kan je nog meer doen, mensen zijn gewoon kleinzerig. Zoals bv: mensen kopen goedkope grond omdat die bij e vliegveld ligt (daarom dat iegoedkoop is) maar nadat ze er enkele jaren wonen beginne ze te zagen over de vliegers. Mensen zijn rare schepsels, waarschijnlijk zijn gewoon beide in de menopauze en willen ze zagen. Of de wind zat slecht. gewoon voort doen, zolang ze de politie er ni bijhalen natuurlijk
greetz
De wind speelde nu wel een rol, normaal komt de wind uit andere richting, laatst ging ik zelf bij dat huis staan toen mijn vader reed, ik hoorde niets, die mensen gaan er gewoon op zitten letten, Ik gooi ze gewoon een stel oordoppen in de brievenbus
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Easy Quadrider