Gecrashed met quad trekt ie naar links
Gecrashed met quad trekt ie naar links
Geachte forumgangers
Afgelopen zondag was ik samen met mijn vriendin op mijn quad aan het toeren, toen er plots een klein kind van tegenovergestelde richting achter haar vader vandaan op mijn weghelft terecht, dus ik moest vol in de ankers waardoor we begonnen te glijden en toen we dwars waren gingen we over de kop.
Mijn vriendin moest mee met de ambulance omdat ze last van haar been had en ik had alleen wat schaafwonden en een licht gekneusde heup.
mijn vriendin werd uit het ziekenhuis ontslagen ze had een zwaar gekneusde heup.
Nou mijn probleem als ik op mijn quad rij dan trekt ie naar links en toen ik voor mijn quad ging staan zag ik dat als mijn stuur recht stond dat mijn linker voorwiel een beetje naar buiten staat.
Kan dit komen omdat ik uitlijnstang of hoe je dat noemt krom is of kan er iets ergers aan de hand zijn
MVG
Dennis
Afgelopen zondag was ik samen met mijn vriendin op mijn quad aan het toeren, toen er plots een klein kind van tegenovergestelde richting achter haar vader vandaan op mijn weghelft terecht, dus ik moest vol in de ankers waardoor we begonnen te glijden en toen we dwars waren gingen we over de kop.
Mijn vriendin moest mee met de ambulance omdat ze last van haar been had en ik had alleen wat schaafwonden en een licht gekneusde heup.
mijn vriendin werd uit het ziekenhuis ontslagen ze had een zwaar gekneusde heup.
Nou mijn probleem als ik op mijn quad rij dan trekt ie naar links en toen ik voor mijn quad ging staan zag ik dat als mijn stuur recht stond dat mijn linker voorwiel een beetje naar buiten staat.
Kan dit komen omdat ik uitlijnstang of hoe je dat noemt krom is of kan er iets ergers aan de hand zijn
MVG
Dennis
-
Ruff Ryder
- Quadrunner

k heb dat ook es gehad, heb mijn spoor toen laten regelen en opgelost, heb miss geluk gehad he, maar wie weet jij ook he,
succes ermee!
en veel beterschap gewenst aan alle 3
succes ermee!
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
-
kane
- Quad Master

- Contacteer:
welke quad heb je juist ?
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
- raptor350
- Quadracer

Bedoel je hiermee dat je je banden hebt laten uitlijnen ? Of is dit nog iets anders ?Ruff Ryder schreef:k heb dat ook es gehad, heb mijn spoor toen laten regelen en opgelost, heb miss geluk gehad he, maar wie weet jij ook he,
succes ermee!
Alvast bedankt!
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules
crosseeuuuhhh ! 
Freestyle rules
-
Ruff Ryder
- Quadrunner

nee, niet bepaald uitlijnen, als je achter je voorwielen kijkt dan zie je 1 stang per kant die rond gedraaid kan worden door middel van schroefdraad, je zult zien als je daar aan draait dat je wile meer naaar binnen of meer naar buiten gaat draaien, en zo kan je links en rechts je spoor regelen, als je even zoekfunctie gebruikt vind je hier heel veel info over, maar kan ook zijn dat dat niet t geval is voior u he, kan dat je armen idd krom zijn maar soms kan t helpen zoals ik zeg
bv; http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... ight=spoor
bv; http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... ight=spoor
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...