van plan om quad te kopen
van plan om quad te kopen
yo . ben vn plan om in juli een raptor 700 (wit - rode limited ) te gaan halen . met opties = verlagingspaket + extra set met baanbanden (vanvoor vn die kleine brommerbandjes zoals ze da zegge)homologatiekit en trailtech kilometriek . het is zowel voor te crossen als voor op de baan te ryden . denken jullie da dit een goeie keuze is of niet ? wil hem by quadcentrale gaan halen en wou morge is gaan voor een testrit zou dit mogelyk zijn ? greetz
I live my life a quarter mile at a time...For those 10 seconds or less, I'm Free!
Re: yo
sturen makkelijker (lichter) maar persoonlijk vind ik die spearz vanvoor veel mooier,raptorboy schreef:en wat denkt g van de voorbandjes zo brommerbande ? hebbe deze meer grip als de gewone
maar op een verlaagde staan die scooterbandjes ook niet mis
Re: van plan om quad te kopen
Hoi,raptorboy schreef:yo . ben vn plan om in juli een raptor 700 (wit - rode limited ) te gaan halen . met opties = verlagingspaket + extra set met baanbanden (vanvoor vn die kleine brommerbandjes zoals ze da zegge)homologatiekit en trailtech kilometriek . het is zowel voor te crossen als voor op de baan te ryden . denken jullie da dit een goeie keuze is of niet ? wil hem by quadcentrale gaan halen en wou morge is gaan voor een testrit zou dit mogelyk zijn ? greetz
Je zal een keuze moeten maken,hem verlagen en dan nog crossen
Dan zit je op de eerste molshoop al aan de grond
een raptor 700 is een goede keuze
grt.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Hoi,
dat bedoel ik
als je hem verlaagd
kan je het crosse verder wel vergeten
gr peter
dat bedoel ik
als je hem verlaagd
kan je het crosse verder wel vergeten
gr peter
Ik ben geintresseerd in:
Quads, motors, auto's,..
Zolang het maar wielen heeft + snel is!
Quads, motors, auto's,..
Zolang het maar wielen heeft + snel is!
Klopt, ga je 'm verlagen en baanbandjes leggen, dan kan je 't crossen vergeten, ofwel 2 setjes met velgen, zodat je kan wisselen als je gaat crossen.
En dan telkens de verlagingskit er tussenuit halen. als je dat een paar keer hebt gedaan, lukt je dat wel op iets meer dan 'n half uurtje
Maar crossen met scooterbandjes en verlagingskit, nee, dat is geen optie.
En dan telkens de verlagingskit er tussenuit halen. als je dat een paar keer hebt gedaan, lukt je dat wel op iets meer dan 'n half uurtje
Maar crossen met scooterbandjes en verlagingskit, nee, dat is geen optie.
yo
was ook de bedoeling om de velge met de crosbande die er std opstaan by te houde :)ma met die verlaginsset kunt g die zelf ni regele op hoogte en laagte ?heb vandaag een testrit gemaakt en is echt een zalig machien
I live my life a quarter mile at a time...For those 10 seconds or less, I'm Free!
yo
nee het zijn van die blokjes zoals gy zegt denk ik .ma het is ook ni echt de bedoeling om wedstrijden ofzo te gaan crossen he . gewoon voor in het bos of in velde wa fun te hebben . en wa vinde jullie van die kw regelbare veren ? dan kan ik hem zo plat leggen als ik wil he of niet ?
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik heb nu bij mijne 700 op bijna een jaar een 9205 km gereden en heeft 175 u gedraaid volgens mijne vapor en merk er niks verkeerd aan, hij krijgt om de 2000 km zijn onderhoud en rij enkel op de baan
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
yo
ja maar het gaat de wit rode niet worden . ben eerder van plan om de blauw zwarte te gaan halen . zijn volgende maand de 2009 modellen al uit ? iemand al miss foto's van de kleurencombo's ?