Aankoop Okazie quad

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Thomaz
Quadrider
Quadrider
Berichten: 448
Lid geworden op: ma 02 okt, 2006 17:07

Aankoop Okazie quad

Bericht door Thomaz »

Ik ben voor een kameraad een quad aan het zoeken. We zijn nog een goede quad aan het zoeken.

Zeg me eens jullie gedacht over die zwarte 660.

Wat mag je max. geven aan die quad. Wat is een eerlijke prijs ?
Laatst gewijzigd door Thomaz op vr 16 mei, 2008 21:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Thomaz
Quadrider
Quadrider
Berichten: 448
Lid geworden op: ma 02 okt, 2006 17:07

Bericht door Thomaz »

Vandaag zijn mijne kameraad en ik gaan kijken naar een quad. De quad zag er netjes uit, ik had alleen een bedenking bij de plastiek van onder. De plastiek was geplooid en de schijfrem raakte de plastiek net niet. Dit leek met niet normaal, ik heb er een foto van gemaakt.


Zoals ge dus ziet, rechts onder, onderaan de schijfrem staat die plastiek wat schuin. De schijf raakt de plastiek net niet, het is echt mm werk. Kan dit kwaad ?



Kan iemand mij zeggen wat je maxium voor deze quad nog mag geven ?
Het gaat over een Yamaha raptor 660 van het jaar 2004. Met ca. 1800 km.
De quad heeft nog geen kilometer teller, wel nerfbaars, handkappen en pinkers. Voor de rest staat hij origineel.
Laatst gewijzigd door Thomaz op vr 16 mei, 2008 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Bericht door Alfredo »

Een prijs zou ik niet kunnen geven, maar dat die skidplate wat geplooid is, is op zich geen ramp. Standaard zit er plastieken rommel op die bij de minste aanraking met een steen scheurt, breekt of plooit. Als dat echt het enige "mankement" is, vervang je dat snel door een alu of RVS skidplate, die heel wat steviger zijn.
Gebruikersavatar
Mika
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 19 nov, 2003 19:16

Bericht door Mika »

Bij mij raakte de skidplate ook meteen de remschijf, zitten nu rondellen tussen zodat ik toch nog wat mm's over heb.

Zoals Vyrena al vermelde is dit geen groot probleem, een alu exemplaartje lost dit probleem natuurlijk meteen op!

Prijs voor zo'n quad lijkt mij rond de 6000euro te liggen, mss nog proberen een beetje af te dingen.
Ruff Ryder
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 518
Lid geworden op: zo 06 mei, 2007 11:11
Locatie: Maascoast Belgium

Bericht door Ruff Ryder »

6000 euro?
ik heb mijn 5800 betaalt en die is van 2006,EN een jaar garantie op ALLE onderdelen zomaar ff 2 jaar verschil, k zou zeggen 4500,
n maat van me gaat nu zondag n quad kopen, n 660 van 2004 en die geeft ook 4500,
6000 zou me echt teveel zijn hoor, als je kijkt naar mijn project, raptor 660 streetmachine dan zie je dat mijn quad in exact dezelfde staat was als die wat jullie nu gaan kopen, alleen was de mijn 2 jaar jonger
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
Thomaz
Quadrider
Quadrider
Berichten: 448
Lid geworden op: ma 02 okt, 2006 17:07

Bericht door Thomaz »

Oké mensen fijn voor te reageren. Ja hij vraagt nu nog € 5900. Maar hij wil niemeer echt zakken heb ik de indruk. Nu ja hij heeft weinig kilometers en ziet er nog goed uit. Mijne kameraad heeft gezegd voor € 5700 neem ik hem dadelijk mee. Nu ja hij is wel 4 jaar oud in principe. Ik weet nu niet wat we moeten doen.

Geef nog maar meningen en reactie's allemaal. Het gaat voor dit weekend zijn waarschijnlijk dat we hem al dan niet gaan halen.

Groeten Tom


@ Ruff Ryder ik heb juist uwe foto's gezien en inderdaad hij zag er nog heéééél proper uit. Als die jong nu €5900 vroeg en de quad had al een trailteck km teller, spoorverbreders,... We gaan dan voor de € 5700. Als die prijs niet goed is dan gaan we iets anders kopen.
flyingquad
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 205
Lid geworden op: vr 06 jan, 2006 19:45

Bericht door flyingquad »

hey,
je zegt dat hij nog geen km teller heeft!
ik had met mijn raptor op 9 maanden tijd 4100 km! en reed hoofdzakelijk elke zaterdag een rit en door de week reed ik ook wel eens een uurtje.
dus op 4jaar tijd 1800km?
ziet er op zich nog proper quadje uit. maar km stand zou ik persoonlijk geen rekening houden dan.
mijn max prijs als het mij intreseerde de 660 4000 euro meer zeker niet.
voor die prijs vind je met de tijd wel ergens eentje bij een dealer die er dan een jaar garantie op moet geven.
of als je een beetje uitkijkt vind je wel een raptor 700 voor 6500 euro.van een jaar of 2 3 oud.
Gebruikersavatar
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2863
Lid geworden op: di 15 nov, 2005 09:03

Bericht door JohnBeton »

5700 vind ik ook wel wat hoog, maar 4000 is wel erg laag, als je wat rond kijkt op verkoopsites schommelen ze rond de 5000 euro, ik denk dat dat zo wat de gangbare prijs is.
Delriva
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 726
Lid geworden op: do 04 mei, 2006 14:05
Locatie: Heers
Contacteer:

Bericht door Delriva »

Voor zover ik mij nog kan herinneren zat er bij de 660's van 2004 een probleem.
weet niet meer exact wat, maar herinner mij er nog iets van toen ik mijn eerste 660 enkele jaren geleden kocht.
Zal het nog eens opzoeken.

Greetz,
D.
Gebruikersavatar
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2863
Lid geworden op: di 15 nov, 2005 09:03

Bericht door JohnBeton »

ik weet enkel van 2 algemene problemen:

- versnellingsbak -> dogs van 2de versnelling die afbrokkelen/afbreken, dat is enkel bij BJ 2001
- Starterclutch -> bij alle jaren, kan die het na een tijdje begeven, is zowat een ziekte, maar is ook geen zekerheid dat hij kapot gaat natuurlijk
john trekels
Quadrider
Quadrider
Berichten: 288
Lid geworden op: do 15 jan, 2004 20:22
Locatie: rotselaar (aarschot)

Bericht door john trekels »

hallo,

voor een quad in die staat is het eigelijk niveel geld,
oké hij heeft de ouderdom wel, maar deze mag je naast vele zette die maar een paar maand oud zijn... :roll:
een goeie quad voor een redelijke prijs...

das mijn menig.

greetzz
hell was full so I came back with a YFM660R!
I'm too fast 4 ya babe!!!!!
-yfm660R
-kodiak
-grizzly
-V-force
Tramonto
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1450
Lid geworden op: zo 04 jun, 2006 14:05
Locatie: vlaams-brabant

Bericht door Tramonto »

Ziet er idd nog een uitstekende quad uit, zoveel mogelijk proberen af te dingen en dan meepakken :wink:
Ruff Ryder
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 518
Lid geworden op: zo 06 mei, 2007 11:11
Locatie: Maascoast Belgium

Bericht door Ruff Ryder »

en toch zou ik er die prijs niet voor geven, max 5000
ik ga zondag met een maat n quad kopen en die is ook van 2004 en die geeft maar 4500 dus ik zou heel zeker nog eens goed rondkijken want voor t geld dat je uitspaart heb je al snel
een sportdemper, nieuw setje velgen met banden en een verlaging en spoorverbreders

ik zou het niet doen!

is mijn gedacht he
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
Delriva
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 726
Lid geworden op: do 04 mei, 2006 14:05
Locatie: Heers
Contacteer:

Bericht door Delriva »

Als je voor die 660 6000 euro wil geven, dan zou ik zeker eens naar deze kijken:

http://www.kapaza.be/Brommers_en_scoote ... r_660.html

http://www.kapaza.be/Motoren/Quads_trik ... r_660.html


Greetz,
D.
Thomaz
Quadrider
Quadrider
Berichten: 448
Lid geworden op: ma 02 okt, 2006 17:07

Bericht door Thomaz »

Het gaat nog even uitstellen zijn, mijne kameraad is lichtjes tegen een remork gereden en hij gaat eerst dat in orde maken.

Toch merci voor alle reactie's, en misschien binnekort meer chance :D

Groeten Tom
Plaats reactie