kan je standaard ltz veren afstellen ?

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
72_mrd
Quadrunner
Quadrunner

kan je standaard ltz veren afstellen ?

Bericht door 72_mrd »

Ik vroeg me af of je de standaard veren van een ltz kan afstellen en hoe je dit moet doen ?
Want ik vind ze nogal hard.
+Een vriend van me vertelde me dat als ze zachter zouden staan dat ik meer grip en betere besturing zou bekomen .
Is dit waar?
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....

LTR-450 Rider
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

achteraan kan je hem zeker en vast harder en zachter zetten , maar als je dat vooraan kan , weet ik niet :?: maar ik veronderstel wel dat de gasveren vooraan regelbaar zijn ... :wink:
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
ltz tje
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door ltz tje »

ja dat gaat ik zie dat je eentje van 2008 hebt dus dat zowel vooraan als achteraan
je moet eens in u boekje kijken daar staat het in uitgelegt hoe je het moet doen
dit gaat vanaf 2005 als ik het goed voor heb
grtz
i love my dog kenza (bordaeux dog)
men nieuwe focus clipper 1.8 tdci titanium
ik heb hem van 25/08/08
z400_racer
Quadracer
Quadracer

Bericht door z400_racer »

best ben je elke keer een stukje te verzetten en even te rijden,zo weet je wat eraan veranderd is en hoe je dieper kan bijstellen
als dit u verder kan helpen http://www.foxracingshox.com/fox_tech_c ... g_tips.htm
je kan zowel vooraan als achteraan bijstellen
en zo'n werkje kan wel wat tijd in beslag nemen dus niet té snel denken dat het niet lukt :)
succes :duimhoog:
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie