Hallo allemaal,
Ik heb over een 2-tal maanden mijn LTR ingeleverd en een Kingquad 700 gekocht.
Ik heb hier vervolgens onmiddelijk laten andere velgen en banden laten opleggen, maat velg 14" en band XTR 27".
Mijn probleem is nu als ik met 2 personen rijd dat de banden achteraan tegen de kappen schuren.
Heeft hier nogal iemand ervaring mee en weet iemand hier een oplossing voor (kleindere maat van banden is een optie).
Heb zelf ook al een beetje research gedaan en ben uitgekomen op een verhogingskit bij attraxtion (Lift Kit).
Is er mss iemand die hier ervaring mee heeft en de voor en de nadelen hiervan kent.
Grtz Moddermietje
lift kit op Kingquad
-
- Quadfanaat
Hoi,
27" banden zijn wel erg hoog.
ik heb gekozen voor 26" om juist dat probleem niet te hebben dat de banden in de kappen schuren.
Voor een liftkit had ik ook al eens op internet rondgekeken,maar als je dat monteerd dan komen je wielen schuin te staan en de hoek die de steekassen(cardans) maken word wel erg scherp,nadeel hiervan is dat je kruisjes wel meer te verduren krijgen.
En nog een nadeel hoe hoger je quad word des te onstabieler hij word.
grt.
27" banden zijn wel erg hoog.
ik heb gekozen voor 26" om juist dat probleem niet te hebben dat de banden in de kappen schuren.
Voor een liftkit had ik ook al eens op internet rondgekeken,maar als je dat monteerd dan komen je wielen schuin te staan en de hoek die de steekassen(cardans) maken word wel erg scherp,nadeel hiervan is dat je kruisjes wel meer te verduren krijgen.
En nog een nadeel hoe hoger je quad word des te onstabieler hij word.
grt.
-
- Quadfanaat