hallo
ik heb een vraagje,een paar vriende hebbe mij uitgedaagd voor een sprintenik heb een originele z400 goed gerodeerd nix aa verandernd,ne maat heeft ne rovach 300 iets chinees denk ik en de andere heeft ne raptor 350 wie gaat da winne?nogtans diene met de rovach 300 heeft de grootste mond da mijne z400 te sloom is en van gene z*k trekt ma hij gaat in de 3de nog omhoog nu wil ik diene wel is een poepje late ruiken ze hahaha filmpje volgt
vraagje
als ze allemaal standaard staan gaat de Z400 dit wel winnen,
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
zeker doen , laat die met zijn rovach maar je kont zien . en die andere mogen zelf (licht) getuned zijn , je zal ze nog een poepje laten ruiken
heb zelf al enige keren gesprint tegen een getunde raptor 350 , en heb ze tot nu toe al allemaal gewonnen met een nog redelijk verschil .en een raptor 350 is allessinds sneller dan zo'n rovach 300cc
dus laat ze maar een poepje ruiken , en zeker een filmpje plaatsen he
heb zelf al enige keren gesprint tegen een getunde raptor 350 , en heb ze tot nu toe al allemaal gewonnen met een nog redelijk verschil .en een raptor 350 is allessinds sneller dan zo'n rovach 300cc
dus laat ze maar een poepje ruiken , en zeker een filmpje plaatsen he
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
-
- Quadracer
gewoon gas geven
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;