ik heb een LEOVINCE uitlaat ( slip ,on ) gemonteerd op een YFZ 450 2008
nu wordt de uitlaat zo heet na een 15 minuten crossen dat het laatste stukje van de demper blauw wordt ,
ik heb wel grotere sproeiers gemonteerd.
is dit normaal
uitlaat
- raptor350
- Quadracer
Ik heb ook een leovinci x3 demper ( maar dan wel op een raptor350 )
en bij mij word de demper nooit gloeiend heet, laat staat zo heet dat hij blauw word
Dan zal er wel iets mis zijn, misschien dat de uitlaatgassen niet goed kunnen circuleren en dus zo die hitte veroorzaakt ...
en bij mij word de demper nooit gloeiend heet, laat staat zo heet dat hij blauw word
Dan zal er wel iets mis zijn, misschien dat de uitlaatgassen niet goed kunnen circuleren en dus zo die hitte veroorzaakt ...
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quadracer
mijne werd heet toen hij teweinig lucht kreeg misschien bij jou ook het geval?
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
yeets ik heb sins kort de leovince x3 voort eerst gecrost dees weekend enja tis idd raar van u ik cross een goede 10 min dusja voln bak .
en als ik stop kan ik mijn hand op de uitlaat leggen aleja op heel et achterste he dus heel warm krijgt die niet hoor
en als ik stop kan ik mijn hand op de uitlaat leggen aleja op heel et achterste he dus heel warm krijgt die niet hoor
sponserd by : www.all-terrainsport.be
sponserd by : didoreklame roeselare
sponserd by : didoreklame roeselare