Is er veel verschil tussen modellen van de z400 onderling?
Bedoel dan wat zijn de veranderingen tussen model 2005-2006-2007-2008 enz.. of weet er iemand waar ik daar informatie over kan vinden?
Ik ben namelijk van zin mijn eigen Z'je te kopen (hopelijk dit jaar nog , deze zomer nog maar eens een maandje vakantiewerk er tegenaan gooien )
en ik zie op kapaza veel aanbiedingen van Z's zowel oudere modellen als nieuwe modellen (die natuurlijk wel wat duurder zijn)
maar bijvoorbeeld dit beestje van 2005 ziet er nog tamelijk goed uit
http://www.kapaza.be/Motoren/Quads_trik ... TZ400.html
maar de vraag is dan nog of de blok van zo een 'oude' quad nog in orde is?!
op zicht zie je wel al of hij goed onderhouden is maar het motorblok is toch wel het allerbelangrijkst.. hoe kan ik zoiets controleren?
een testritje maken zullen jullie zeggen dan maar heb nog nooit op een geschakelde quad gereden en weet natuurlijk niet of de quad goed aanvoelt of niet..
laten controleren door een quadhandelaar is misschien een optie?
wil natuurlijk geen kat in een zak kopen als ik een quad koop
alvast bedankt voor degene die de moeite hebben genomen dit topic door te nemen
cheers
Verschil tussen modellen
-
- Quadrunner
t kan helpen om te zegggen van waar je bent, kan misschien eens iemand mee gaan kijken voor een quad, heb zo ook al iemand geholpen hier op t forum,
voor de rest, de verschillen van de verschillende quads zou k nie weten, ben yamaharijder, ken niks van suzuki
voor de rest, de verschillen van de verschillende quads zou k nie weten, ben yamaharijder, ken niks van suzuki
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660