Inbeslagname Mol

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
stefaan525
Toeschouwer
Toeschouwer

Inbeslagname Mol

Bericht door stefaan525 »

Tja,als men in natuurgebied gaat rijden kan men al eens iets kwijt spelen :verymad: .
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... tCode=2400
karl
Quadrider
Quadrider

Re: Inbeslagname Mol

Bericht door karl »

stefaan525 schreef:Tja,als men in natuurgebied gaat rijden kan men al eens iets kwijt spelen :verymad: .
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... tCode=2400
Dit kan je ook gebeuren als je op een veldweg rijd en dan de verkeerde persoon (bevoegde boswachter) je tegenkomt :x

grt.
Lewis
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Lewis »

Ze beginnen ons te bekijken als loslopend wild ! :x

Tijd dat we de rollen is gaan omdraaien!
tomas
Quadrider
Quadrider

Bericht door tomas »

ze hadden 1vluchtende quad tot in het centrum gevolgd MAAR hebben ze die ook gepakt?
quadje
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door quadje »

en waarom hebben ze er 3 in beslag genomen
en de rest niet
wat is hier de reden van
gr peter
Ik ben geintresseerd in:
Quads, motors, auto's,..
Zolang het maar wielen heeft + snel is!
JdmhatchR
Quad Master
Quad Master

Bericht door JdmhatchR »

tja wat gaat ge eraan doen...
als ge eerlijk zijt, ze weten dat ze daar niet mogen zitten dus ge neemt het risico of ge neemt het niet :wink:
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

quadje schreef:en waarom hebben ze er 3 in beslag genomen
en de rest niet
wat is hier de reden van
gr peter
Waarschijnlijk reden deze met een niet-verzekerd voertuig.
MAZDA-Bke
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door MAZDA-Bke »

Wij zijn ook tegengehouden, door de boswachter en er was ook een pick_ up met aan hanger bij. Er stond al een inbeslaggenomen renegade 500 op.
De boswachter was ook al direct bezig met we nemen alles in beslag enzovoort. We waren blijkbaar in overtreding met het bosdecreet. Mijn antwoord was dat ik dacht dat ik op een openbare wag reed want er stonden verkeersborden op de veldweg en nergens geen verbodsborden voor motorvoertuigen.
Reacte was in eerste instantie dat is de fout van de gemeente en niet het probleem van waters en bossen. Even later kwam de politie aan wie ik mijn verhaal nog eens deed en volledig gelijk kreeg. Na controle van de papieren mochten we verder rijden. Mij zien ze niet meer in Lommel. Zolang de wetgevende macht vol tegenstellingen zit kunnen ze ook maar moeilijk verwachten dat wij er ons aan houden. Volgens de boswachter is het bosdecreet simpel, alle motorvoertuigen zijn verboden in het bos en toen ik hier meer uitleg over vroeg was het gedaan met de info. Met andere woorden zoek het maar zelf uit. Wij hebben gelukkig (voorlopig) nog geen problemen met heel deze situatie en iik hoop dat het maar zo blijft.
IF IT HAS TITS OR WHEELS, YOU WILL GET IN TROUBLE
lionquad
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door lionquad »

De boswachters zouden beter eerst eens werk maken met het plaatsen van verbodsborden vooralleer ze processen uitschrijven. Nu weet er niemand waar men mag rijden en waar niet.
Voor hun is het gemakkelijk. Rijdt er iemand door een weg waar er afwisselend bos en velden liggen dan zeggen ze toch dat ge door het bos gereden hebt. Wie zijn wij om het woord van een beedigd ambtenaar in twijfel te trekken. Zij hebben toch altijd gelijk. Naar het schijnt zouden die heren ook nog een klein procent van die boete ontvangen.
dempsy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door dempsy »

tis idd weeral zelfde he alst op quads aan komt zijn we de slechterikken :( :x in plaats van hun daarmee bezig te houden he dat ze kijken voor deffitge crossparkoers bij te maken er is nog plaats genoeg in belgie of vlaanderen om erbij te maken . normaal kwam er ene in pittem ook west vl . maarja buurt bewoners kwamen er weeral op tegn alty hetzelfde :x maar gelukkig is er ene op halfuur van mijn deur . en ik ben nog niet tegen gehouden geweest met de quad :d gedraag me wel :d maar ze zijn zielig bezig :d voila tmoest eruit hehe :verymad:
sponserd by : www.all-terrainsport.be
sponserd by : didoreklame roeselare
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op zo 11 apr, 2010 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Bomen hebben CO2, zit in uitlaatgassen, nodig om te leven :wink: . Van die CO2 maken de bomen zuurstof, dus slecht voor de bomen is de CO2 niet, ze hebben het juist nodig! :p :afgestudeerd:
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op zo 11 apr, 2010 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
z400_racer
Quadracer
Quadracer

Bericht door z400_racer »

haha boncari super gevonden :wink: :buig:
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

en die jeepkes en 4x4's waarmee die boswachters rijden, zijn wss allemaal hybride of op waterstof :lol:
Plaats reactie