Inbeslagname Mol
-
- Toeschouwer
Inbeslagname Mol
Tja,als men in natuurgebied gaat rijden kan men al eens iets kwijt spelen .
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... tCode=2400
Re: Inbeslagname Mol
Dit kan je ook gebeuren als je op een veldweg rijd en dan de verkeerde persoon (bevoegde boswachter) je tegenkomtstefaan525 schreef:Tja,als men in natuurgebied gaat rijden kan men al eens iets kwijt spelen .
grt.
Wij zijn ook tegengehouden, door de boswachter en er was ook een pick_ up met aan hanger bij. Er stond al een inbeslaggenomen renegade 500 op.
De boswachter was ook al direct bezig met we nemen alles in beslag enzovoort. We waren blijkbaar in overtreding met het bosdecreet. Mijn antwoord was dat ik dacht dat ik op een openbare wag reed want er stonden verkeersborden op de veldweg en nergens geen verbodsborden voor motorvoertuigen.
Reacte was in eerste instantie dat is de fout van de gemeente en niet het probleem van waters en bossen. Even later kwam de politie aan wie ik mijn verhaal nog eens deed en volledig gelijk kreeg. Na controle van de papieren mochten we verder rijden. Mij zien ze niet meer in Lommel. Zolang de wetgevende macht vol tegenstellingen zit kunnen ze ook maar moeilijk verwachten dat wij er ons aan houden. Volgens de boswachter is het bosdecreet simpel, alle motorvoertuigen zijn verboden in het bos en toen ik hier meer uitleg over vroeg was het gedaan met de info. Met andere woorden zoek het maar zelf uit. Wij hebben gelukkig (voorlopig) nog geen problemen met heel deze situatie en iik hoop dat het maar zo blijft.
De boswachter was ook al direct bezig met we nemen alles in beslag enzovoort. We waren blijkbaar in overtreding met het bosdecreet. Mijn antwoord was dat ik dacht dat ik op een openbare wag reed want er stonden verkeersborden op de veldweg en nergens geen verbodsborden voor motorvoertuigen.
Reacte was in eerste instantie dat is de fout van de gemeente en niet het probleem van waters en bossen. Even later kwam de politie aan wie ik mijn verhaal nog eens deed en volledig gelijk kreeg. Na controle van de papieren mochten we verder rijden. Mij zien ze niet meer in Lommel. Zolang de wetgevende macht vol tegenstellingen zit kunnen ze ook maar moeilijk verwachten dat wij er ons aan houden. Volgens de boswachter is het bosdecreet simpel, alle motorvoertuigen zijn verboden in het bos en toen ik hier meer uitleg over vroeg was het gedaan met de info. Met andere woorden zoek het maar zelf uit. Wij hebben gelukkig (voorlopig) nog geen problemen met heel deze situatie en iik hoop dat het maar zo blijft.
IF IT HAS TITS OR WHEELS, YOU WILL GET IN TROUBLE
De boswachters zouden beter eerst eens werk maken met het plaatsen van verbodsborden vooralleer ze processen uitschrijven. Nu weet er niemand waar men mag rijden en waar niet.
Voor hun is het gemakkelijk. Rijdt er iemand door een weg waar er afwisselend bos en velden liggen dan zeggen ze toch dat ge door het bos gereden hebt. Wie zijn wij om het woord van een beedigd ambtenaar in twijfel te trekken. Zij hebben toch altijd gelijk. Naar het schijnt zouden die heren ook nog een klein procent van die boete ontvangen.
Voor hun is het gemakkelijk. Rijdt er iemand door een weg waar er afwisselend bos en velden liggen dan zeggen ze toch dat ge door het bos gereden hebt. Wie zijn wij om het woord van een beedigd ambtenaar in twijfel te trekken. Zij hebben toch altijd gelijk. Naar het schijnt zouden die heren ook nog een klein procent van die boete ontvangen.
tis idd weeral zelfde he alst op quads aan komt zijn we de slechterikken in plaats van hun daarmee bezig te houden he dat ze kijken voor deffitge crossparkoers bij te maken er is nog plaats genoeg in belgie of vlaanderen om erbij te maken . normaal kwam er ene in pittem ook west vl . maarja buurt bewoners kwamen er weeral op tegn alty hetzelfde maar gelukkig is er ene op halfuur van mijn deur . en ik ben nog niet tegen gehouden geweest met de quad gedraag me wel maar ze zijn zielig bezig voila tmoest eruit hehe
sponserd by : www.all-terrainsport.be
sponserd by : didoreklame roeselare
sponserd by : didoreklame roeselare
-
- Quadracer
haha boncari super gevonden
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;