kfx 400 verbreder voorkant
kfx 400 verbreder voorkant
hallo,
ik wil graag weten of verbreders voor zijn toegelaten op een quad met kenteken (i.v.m. vezekering/goedkeuring)
wat is het effect? gaat het sturen makkelijker?
heeft er tevens iemand duimgas te koop, er zit nu draaigas op
ik wil graag weten of verbreders voor zijn toegelaten op een quad met kenteken (i.v.m. vezekering/goedkeuring)
wat is het effect? gaat het sturen makkelijker?
heeft er tevens iemand duimgas te koop, er zit nu draaigas op
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
-
- Quadracer
klopt,heb ook al gezien dat het niet mag als je je quad niet laten keuren hebt mét stukken ofzoiets,vind het raar want 't geeft je uiteindelijk een beter baanligging maar het 'mag' normaal gezien nietAlfA schreef:Zeker van dat dit mag? in Belgie al zeker niet...
Alles wat niet overeenstemt met de quad zoals ze was bij de typegoedkeuring (COC) is in principe verboden, deze discussie is al meermaals gevoerd hier.
verbeter mij als ik fout ben hé manne
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
het mag mss niet , maar iedereen doet hetAlfA schreef:Zeker van dat dit mag? in Belgie al zeker niet...
Alles wat niet overeenstemt met de quad zoals ze was bij de typegoedkeuring (COC) is in principe verboden, deze discussie is al meermaals gevoerd hier.
en er is niemand die daarover valt...
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
Klopt, TOT er iets gebeurt...coolboyke schreef:het mag mss niet , maar iedereen doet hetAlfA schreef:Zeker van dat dit mag? in Belgie al zeker niet...
en er is niemand die daarover valt...
Enje weet hoe de verzekeringen werken hé...
Als ze maar IETS kunnen vinden om niet te betalen...
Maar dat is hier niet van toepassing.
De topicstarter vraagt of het TOEGELATEN is om deze dingen aan te passen, en iedereen vertelt hier maar dat dat mag,NEEN, het mag niet...
En dat is hetenige juiste antwoord.
Het is niet omdat iedereen het doet dat 't ook mag hé...
Daarom,en dit geldt voor iedereen, let even op voor jullie reageren en de verkeerde info geven.
doe dit alleen als jullie ZEKER WETEN waarover jullie praten !
Het mag officeel niet. Maar het zal door agenten op straat worden gedoogd. Nerfbars bijv mag bij mijn weten ook niet. Want die van mij steken buiten de banden uit. Ook hier zul je geen problemen mee krijgen normaal gesproken.
Verzekering weet ik niet of ze daar echt moeilijk over doen. Veel mensen zien het niet eens.
Verzekering weet ik niet of ze daar echt moeilijk over doen. Veel mensen zien het niet eens.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
jullie hebben duidelijk nog nooit its aan de hand gehad, verzekeraars doen tegenwoordig héél moeilijk, tenzij je echt recht in je schoenen staat, krijg je iets voor en ben je in je recht kan het alsnog zijn dat de verzekering zich terug trekt en je voertuig origineel moet zetten, je gaat zowieso een PV krijgen van de politie omdat je met een voertuig rijdt dat niet gekeurd is, in beslagname van je voertuig is dan meestal het resultaat.
edit => ik ben ook niet zonder zonde, ik weet het
edit => ik ben ook niet zonder zonde, ik weet het
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;