LUCHTFILTER RAPTOR???
LUCHTFILTER RAPTOR???
Ik wil een nieuwe luchtfilter steken op de raptor!
Welk één steek ik het best en waarom volgens jullie?
Welk één steek ik het best en waarom volgens jullie?
-
- Quadracer
- Contacteer:
Voor een ander filter heb je twee keuzes:
Een k&n filter deze is heel goed en duurzaam vooral in combinatie met een outerwear een soort zakje wat je er omheen doet voor extra fijne filtering en bescherming tegen water. Wel vrij duur in aanschaf maar je hebt hem voor altijd.
Of een performance moussefilter zoals de twinair filters deze filteren ook goed en laten ook meer lucht door als standaartfilter Zijn alleen iets minder duurzaam als een k&n maar ook veel goedkoper.
Een k&n filter deze is heel goed en duurzaam vooral in combinatie met een outerwear een soort zakje wat je er omheen doet voor extra fijne filtering en bescherming tegen water. Wel vrij duur in aanschaf maar je hebt hem voor altijd.
Of een performance moussefilter zoals de twinair filters deze filteren ook goed en laten ook meer lucht door als standaartfilter Zijn alleen iets minder duurzaam als een k&n maar ook veel goedkoper.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Is Pro-Design ook goed voor de Raptor?Rik350 schreef:Voor een ander filter heb je twee keuzes:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Kun je eens meer info geven over dat bedrijf ?Mika schreef:Voor mij is dat probleem van filters kuisen en invetten gedaan!
Ik heb ze nu van een bedrijf in Nederland die een andere merk mousse filter maakt en vacuum verpakt volledig rij-klaar
En als een filter vuil is stuur je die gewoon op en voor een paar euro heb je hem weer zo goed als nieuw terug
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrider
-
- Quad GOD
- Contacteer:
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be