Quad voor mij zoon.
Quad voor mij zoon.
Mijn zoon (13 jaar) zou graag een quad rijden, als hobby.
Wat kunnen jullie dan aanraden als merk en type?
Hij wil wel een snelle en bruut uitziende quad...
Budget is niet zo groot... Zo'n 15 a 1600 euro.
M.V.G.
Wat kunnen jullie dan aanraden als merk en type?
Hij wil wel een snelle en bruut uitziende quad...
Budget is niet zo groot... Zo'n 15 a 1600 euro.
M.V.G.
-
- Quadracer
voor dat budget zal je alvast een yamaha blaster 200cc kunnen vinden (tweedehands)heeft dus onderin genoeg power en ook een vrij agressieve styling,goede quad op vrijwel alle ondergronden,... precies wat je zoekt dus
zijn zeer vinnige en pittige quads die sterk optrekken en de nodige topsnelheid hebben
zoals je in vele topics zult kunnen zien is dit een ideale beginnersquad met net dàt ietsje meer
zijn zeer vinnige en pittige quads die sterk optrekken en de nodige topsnelheid hebben
zoals je in vele topics zult kunnen zien is dit een ideale beginnersquad met net dàt ietsje meer
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
hallo , ik ben op het moment nog 13 in oktober 14 , rij op het moment met een barossa 170 cc , heeft hij wel al op scooters ofzo wat enigs gereden , en een zekeren aan rader is een blaster voor dat geld , zeer goeien quad en om dat het een a -merk is zal je alle onderdelen trug vinden .
en probeer een de zoekfuctie vind je zeker genoeg er over
en probeer een de zoekfuctie vind je zeker genoeg er over
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
-
- Quadrunner
word het wel cross?
Ligt eraan waarvoor je hem nodig hebt als je wilt gaa crossen is een blaster zeker handig! Maar dat ding loopt wel hard!
Ik heb zelf een Yamaha Breeze 125cc automaat. Je kunt er lekker relaxed mee rijden loopt zn 60 km/h niet echt hard maar voor mijn doeleinden (beeteje rondrijden op het erf op LANGS het circuit (ga altijd met de quad na motocrosskijken zodat ik ook achter in de baan kan komen) En die zijn er voor 1500 vollop die breezes
Misschien eerst eens een suzuki/e-ton/polaris van zn 90 cc en dan ergens op een jeugdbaan beetje opbouwen en dan over 1a2 jaar overstappen na een blaster!
Ja je kunt als 13 jarige makkelijk op een blaster maar je zoon zal wel wat ervaring missen en k vind het persoonlijk wel prettig om eerst iets rustigers te doen en jeugdbaantjes te berijden!
Maargoed met mn breeze kan ik op de grote banen ook niet echt crossen:<:o) het is dan echt een quadtrail zo hard mogelijk over die bulten heen maar niet springen want dat houd de vering niet:D
Er is vollop keuze voor uw zoon!
Ligt eraan waarvoor je hem nodig hebt als je wilt gaa crossen is een blaster zeker handig! Maar dat ding loopt wel hard!
Ik heb zelf een Yamaha Breeze 125cc automaat. Je kunt er lekker relaxed mee rijden loopt zn 60 km/h niet echt hard maar voor mijn doeleinden (beeteje rondrijden op het erf op LANGS het circuit (ga altijd met de quad na motocrosskijken zodat ik ook achter in de baan kan komen) En die zijn er voor 1500 vollop die breezes
Misschien eerst eens een suzuki/e-ton/polaris van zn 90 cc en dan ergens op een jeugdbaan beetje opbouwen en dan over 1a2 jaar overstappen na een blaster!
Ja je kunt als 13 jarige makkelijk op een blaster maar je zoon zal wel wat ervaring missen en k vind het persoonlijk wel prettig om eerst iets rustigers te doen en jeugdbaantjes te berijden!
Maargoed met mn breeze kan ik op de grote banen ook niet echt crossen:<:o) het is dan echt een quadtrail zo hard mogelijk over die bulten heen maar niet springen want dat houd de vering niet:D
YAMAHA BREEZE 125cc
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
er staat er bij dat hij die voor hobby crossen wil gebruiken , waarvoor ik heb ook gebruik weien knallenKoen Berendsen schreef:word het wel cross?
je kun beter een blaster pakken hij weet ook wel dat hij niet veel ervaring heeft en dat die daardoor alles rustig moet opbouwen ( zelfde wie mij )
ijgenkuze , trouwens staat een supper blaster te koop van Scratch van het forum , hier de link op marktplaats , http://link.marktplaats.nl/175123358
maar je hebt ook anderen zo als
http://link.marktplaats.nl/178607119
http://link.marktplaats.nl/173676418
http://link.marktplaats.nl/178289355 meschien is dezen nog wat aan de prijs te doen en voor zoon goeien quad is dat geld wel waard zeker weten !
http://link.marktplaats.nl/177102017
http://link.marktplaats.nl/176869950met niet zoo veel werk
http://link.marktplaats.nl/156386141
kijk maar is zijn der genoeg voor het moment
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Met 13 op een E-ton, dat ben je na 3 dagen al zat...
Gewoon een blastertje, en dan kan je altijd het gas iets terugzetten om mee te beginnen. Je kunt beter meteen leren schakelen enzv. dan dat je dat pas op je 15e gaat doen. Me broertje reed op zn 8ste op de blaster rond bij clubwedstrijdjes, en die had ook niet echt ervaring toen.
Gewoon een blastertje, en dan kan je altijd het gas iets terugzetten om mee te beginnen. Je kunt beter meteen leren schakelen enzv. dan dat je dat pas op je 15e gaat doen. Me broertje reed op zn 8ste op de blaster rond bij clubwedstrijdjes, en die had ook niet echt ervaring toen.
Hey,
Ik ben begonnen op een puch toen een honda mt5 om te leren schakelen en nu een yamaha blaster:)
De blaster is gewoon een super fijn vinnig quadje. Zijn altijd onderdelen voor te krijgen.
Maar na 2 blasters te hebben gehad wil ik toch een keer wat anders. Misschien een crossmotor, misschien een 4takt of toch een yamaha banshee maar ik weet het nog niet.
voor de rest is een blaster gewoon DE instapquad voor iedereen.
greetz
Ik ben begonnen op een puch toen een honda mt5 om te leren schakelen en nu een yamaha blaster:)
De blaster is gewoon een super fijn vinnig quadje. Zijn altijd onderdelen voor te krijgen.
Maar na 2 blasters te hebben gehad wil ik toch een keer wat anders. Misschien een crossmotor, misschien een 4takt of toch een yamaha banshee maar ik weet het nog niet.
greetz
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
geloof het of niet ben ik ook op begonnen toen , ik dat ding het luchje begon uit te rijden (efenis van me verstorven opa ) mocht ik er niet meer op rijden , toen 2 scooters gehad en toen me barossa , en schakelen kon ik al op een of anderen manier hihi ,Scratch schreef:Hey,
greetz
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer: