mijn blaster loopt k*t
mijn blaster loopt k*t
ik heb 6 weken terug andere banden op mijn quad gezet
dus ik fijn testen ik mijn quad goed warm laten lopen en warm gereden en toen even flink gas erop gegeven
op eens begon hij raar te doen
als ik gas los liet dan leek het of hij uit viel
en dan weer gas gaf stotteren en knallen in de uitlaat
als ik hem dan door trok nog steeds stotteren en knallen in de uitlaat
en vol gas nog in houden
volgende week gaat de crossbaan hier om de hoek weer open en wil ik weer gaan rijden
maar als hij zo blijft lopen kan dan niet
pleas help mij ik weet niet wat het is
ik heb mijn carb zuiver en mijn membraam kleppen gedraait
en een nieuwe bougie erin zitten
het gaat om een blaster
dus ik fijn testen ik mijn quad goed warm laten lopen en warm gereden en toen even flink gas erop gegeven
op eens begon hij raar te doen
als ik gas los liet dan leek het of hij uit viel
en dan weer gas gaf stotteren en knallen in de uitlaat
als ik hem dan door trok nog steeds stotteren en knallen in de uitlaat
en vol gas nog in houden
volgende week gaat de crossbaan hier om de hoek weer open en wil ik weer gaan rijden
maar als hij zo blijft lopen kan dan niet
pleas help mij ik weet niet wat het is
ik heb mijn carb zuiver en mijn membraam kleppen gedraait
en een nieuwe bougie erin zitten
het gaat om een blaster
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Berichten: 4207
- Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
- Locatie: Zuid limburg
- Contacteer:
-
- Pro Quadrider
- Berichten: 3725
- Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
- Locatie: Home
- Contacteer:
Het is hoe warmer hoe armer, dus als je bijvoorbeeld in de winter 290 erin hebt, en in de zomer 280 nodig hebt, kan hij dus nooit vanuit de winter te arm hebben gestaan, of hij stond in de winter super arm.
Dus mij lijkt het eerder te rijk, zodat hij bij het wegrijden eerst volloopt en de benzine niet eens weg kan werken in 1 'slok'. Maar dat is lastig te zeggen, we zouden de kleur van de bougie moeten weten.
Of ik moet helemaal in de war zijn, vakantieverwarring :S
Dus mij lijkt het eerder te rijk, zodat hij bij het wegrijden eerst volloopt en de benzine niet eens weg kan werken in 1 'slok'. Maar dat is lastig te zeggen, we zouden de kleur van de bougie moeten weten.
Of ik moet helemaal in de war zijn, vakantieverwarring :S
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Berichten: 4207
- Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
- Locatie: Zuid limburg
- Contacteer:
hahahahaVyrena schreef:Het is hoe warmer hoe armer, dus als je bijvoorbeeld in de winter 290 erin hebt, en in de zomer 280 nodig hebt, kan hij dus nooit vanuit de winter te arm hebben gestaan, of hij stond in de winter super arm.
Dus mij lijkt het eerder te rijk, zodat hij bij het wegrijden eerst volloopt en de benzine niet eens weg kan werken in 1 'slok'. Maar dat is lastig te zeggen, we zouden de kleur van de bougie moeten weten.
Of ik moet helemaal in de war zijn, vakantieverwarring :S
maar die van mij staat te arm sinds de winter , heb toen wel niet veel kunnen rijden . want als ik het gas heel snel vol open (als hij gewoon loopt ) doe dan valt die gewoon uit , en is soms niet meteen daar .
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
dit probleem heb ik ook met de warrior. wil ik bij vertrekken snel gasgeven moet ik dit langzaam doen,barossa chetaa schreef:hahahahaVyrena schreef:Het is hoe warmer hoe armer, dus als je bijvoorbeeld in de winter 290 erin hebt, en in de zomer 280 nodig hebt, kan hij dus nooit vanuit de winter te arm hebben gestaan, of hij stond in de winter super arm.
Dus mij lijkt het eerder te rijk, zodat hij bij het wegrijden eerst volloopt en de benzine niet eens weg kan werken in 1 'slok'. Maar dat is lastig te zeggen, we zouden de kleur van de bougie moeten weten.
Of ik moet helemaal in de war zijn, vakantieverwarring :S
maar die van mij staat te arm sinds de winter , heb toen wel niet veel kunnen rijden . want als ik het gas heel snel vol open (als hij gewoon loopt ) doe dan valt die gewoon uit , en is soms niet meteen daar .
wanneer ik dit snel doe dan krijg je een soort klap effect uit de uitlaat. ( mocht ik gas inhouden valt hij uit )
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Berichten: 4207
- Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
- Locatie: Zuid limburg
- Contacteer:
-
- Pro Quadrider
- Berichten: 3725
- Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
- Locatie: Home
- Contacteer:
Als de koppakking lek is hoor je dat idd ook, maar ook doordat je gewoon minder vermogen hebt.
Als je niet vol gas kan vertrekken dan zou ik toch nog even naar de afstelling kijken. Kijk, staat hij te rijk in de winter dat kan nooit kwaad, dan voel je wel dat hij eerst volloopt en dan kom je van de plek af. Meestal staat die van mij altijd wat te rijk, het is net een zijspan dus. Maar moet hij graven zoals op bijvoorbeeld een strandcross, mag die wel wat rijker staan omdat het motortje dan moet werken.
Barossa Chetaa: wat heb je veranderd dan?
Als je niet vol gas kan vertrekken dan zou ik toch nog even naar de afstelling kijken. Kijk, staat hij te rijk in de winter dat kan nooit kwaad, dan voel je wel dat hij eerst volloopt en dan kom je van de plek af. Meestal staat die van mij altijd wat te rijk, het is net een zijspan dus. Maar moet hij graven zoals op bijvoorbeeld een strandcross, mag die wel wat rijker staan omdat het motortje dan moet werken.
Barossa Chetaa: wat heb je veranderd dan?
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Berichten: 4207
- Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
- Locatie: Zuid limburg
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Berichten: 2307
- Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
- Locatie: Aalst
- Contacteer:
[quote="Vyrena"]Als de koppakking lek is hoor je dat idd ook, maar ook doordat je gewoon minder vermogen hebt.
Als je niet vol gas kan vertrekken dan zou ik toch nog even naar de afstelling kijken. Kijk, staat hij te rijk in de winter dat kan nooit kwaad, dan voel je wel dat hij eerst volloopt en dan kom je van de plek af. Meestal staat die van mij altijd wat te rijk, het is net een zijspan dus. Maar moet hij graven zoals op bijvoorbeeld een strandcross, mag die wel wat rijker staan omdat het motortje dan moet werken.
Barossa Chetaa: wat heb je veranderd dan?[/quote]
ik kan wel vol gas weg maar als ik het gas los laat dan lijkt het of hij uitvalt
met optrekken stotert hij wel wat
een vriend van mij denk dat het het membraam is of voet pakking
maar als ik mijn bougie op de cil kop hou en kick dan heeft hij maar een klein vonkje
Als je niet vol gas kan vertrekken dan zou ik toch nog even naar de afstelling kijken. Kijk, staat hij te rijk in de winter dat kan nooit kwaad, dan voel je wel dat hij eerst volloopt en dan kom je van de plek af. Meestal staat die van mij altijd wat te rijk, het is net een zijspan dus. Maar moet hij graven zoals op bijvoorbeeld een strandcross, mag die wel wat rijker staan omdat het motortje dan moet werken.
Barossa Chetaa: wat heb je veranderd dan?[/quote]
ik kan wel vol gas weg maar als ik het gas los laat dan lijkt het of hij uitvalt
met optrekken stotert hij wel wat
een vriend van mij denk dat het het membraam is of voet pakking
maar als ik mijn bougie op de cil kop hou en kick dan heeft hij maar een klein vonkje
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Berichten: 4207
- Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
- Locatie: Zuid limburg
- Contacteer:
Vyrena schreef:Als de koppakking lek is hoor je dat idd ook, maar ook doordat je gewoon minder vermogen hebt.
Als je niet vol gas kan vertrekken dan zou ik toch nog even naar de afstelling kijken. Kijk, staat hij te rijk in de winter dat kan nooit kwaad, dan voel je wel dat hij eerst volloopt en dan kom je van de plek af. Meestal staat die van mij altijd wat te rijk, het is net een zijspan dus. Maar moet hij graven zoals op bijvoorbeeld een strandcross, mag die wel wat rijker staan omdat het motortje dan moet werken.
Barossa Chetaa: wat heb je veranderd dan?
ik heb de stel schroef gedraait meer was niet nodig gelukkig
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
- raptor350
- Quadracer
- Berichten: 1455
- Lid geworden op: vr 16 nov, 2007 22:42
- Locatie: herne , vlaams-brabant
Kan ook zijn dat je zuiger/zuigerveren versleten zijn. Best allemaal op tijd vervangen want anders kan je cilinder ook kapot gaan.
En zo'n cilinder laten uitboren is niet echt goedkoop
Ik had juist hetzelfde voor met mijn yamaha yz85 ( fullcross moto )
En zo'n cilinder laten uitboren is niet echt goedkoop
Ik had juist hetzelfde voor met mijn yamaha yz85 ( fullcross moto )
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
-
- Quad Expert
- Berichten: 2307
- Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
- Locatie: Aalst
- Contacteer: