tandwiel z400

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
patrick1
Toeschouwer
Toeschouwer

tandwiel z400

Bericht door patrick1 »

hoi allemaal

even een vraagje

heb een z400 met standaard tandwielen erop zitten nu heb ik anderen velgen erop gezet vergeet alleen de maat van de velg even (band maxxis225/40-10 32n heb er ook een ander tandwiel bij gekocht 15 tands nu het volgende heb geprobeerd om het tandwiel erop te zetten maar klopt het dan dat de ketting te kort is hij staat echt strak nu

word helemaal gek van de standaard tandwiel verhouding hij maakt me een toeren nu

wie weet de juiste oplossing gebruik me quad ook nog voor de cross dus eigelijk de juiste tandwiel verhouding dat ik alleen de wielen maar over hoeft te zetten en niet ook elke keer de tandwielen

hoop het een beetje duidelijk uitgeled te hebben als a technische
ben nog even alles aan het uit vogelen
NHke
Quadrider
Quadrider

Bericht door NHke »

Bij mijn raptor heb ik achteraan een dikke bout moeten lossen, zo kan ik de achterste as naar voor schuiven en zo was men ketting terug lang genoeg :)

je moet wel je ketting dan terug bij regelen dat ze niet te los hangt of te fel spant..

mvg
patrick1
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door patrick1 »

ja ik weet het heb hem al een heel stuk naar voren gezet maar het is net of ie niet verder kan
NHke
Quadrider
Quadrider

Bericht door NHke »

patrick1 schreef:ja ik weet het heb hem al een heel stuk naar voren gezet maar het is net of ie niet verder kan
Ai, ik weet niet hoe het zit met jou quad dan.. Kan zijn dat yamaha meer plaats geeft om te schuiven ofzo.
Iemand met een suzuki zal de uitleg moeten geven dan.. :oops:
patrick1
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door patrick1 »

dat is wel super hier he dat er al heel snel andwoorden op je vraag binnen komen
vind ht echt een super forum hoop dat ik snel door krijg hoe ik foto's moet plaatsen
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

je moet de 4 bouten op je achterbrug ook los draaien dan zou het normaal gezien wel moeten gaan :)
Joel
Quadrider
Quadrider

Bericht door Joel »

Als de quad nog niet oud is(nieuwe ketting en tandwielen) en je steekt een 15 staat de ketting altijd strak , zelfs met de regelblok heel naar voor, dat is normaal.
YFM 700R
Plaats reactie