Kent iemand deze "prullen" ?
-
z400_racer
- Quadracer

- Berichten: 1405
- Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
- Locatie: Aalst
eerste ken ik niet, en het 2de lijkt me net een gewone simpele bobijn... zal je dus niet veel aan hebben vrees ik
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Berichten: 4207
- Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
- Locatie: Zuid limburg
- Contacteer:
idd denk niet dat het bobijn veel zal brengenz400_racer schreef:eerste ken ik niet, en het 2de lijkt me net een gewone simpele bobijn... zal je dus niet veel aan hebben vrees ik
wat ik wel weet is dat je quad wel kunt op voeren met een anders CDI kastje , moet werken zeggen somigen die ik ken .
ik zouw niet weten waar je ze kunt krijgen .
daar zul je wel ff heen moeten kijken , maar dat is zoo gedaan
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . 
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Bij quadfun verkrijgbaar, met dat cdikastje komt er gewoon 1000 toeren bij dacht ik..barossa chetaa schreef:idd denk niet dat het bobijn veel zal brengenz400_racer schreef:eerste ken ik niet, en het 2de lijkt me net een gewone simpele bobijn... zal je dus niet veel aan hebben vrees ik
wat ik wel weet is dat je quad wel kunt op voeren met een anders CDI kastje , moet werken zeggen somigen die ik ken .
ik zouw niet weten waar je ze kunt krijgen .
daar zul je wel ff heen moeten kijken , maar dat is zoo gedaan![]()
Grtz
-
z400_racer
- Quadracer

- Berichten: 1405
- Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
- Locatie: Aalst
(ik wil geen reclame maken)NHke schreef:Bij quadfun verkrijgbaar, met dat cdikastje komt er gewoon 1000 toeren bij dacht ik..barossa chetaa schreef:idd denk niet dat het bobijn veel zal brengenz400_racer schreef:eerste ken ik niet, en het 2de lijkt me net een gewone simpele bobijn... zal je dus niet veel aan hebben vrees ik
wat ik wel weet is dat je quad wel kunt op voeren met een anders CDI kastje , moet werken zeggen somigen die ik ken .
ik zouw niet weten waar je ze kunt krijgen .
daar zul je wel ff heen moeten kijken , maar dat is zoo gedaan![]()
Grtz
jumpingjet heeft zo zelf een cdi gebouwd met eigen curves
een minimale verhoging v/h toerental maar andere curves en dat maakt het hem
staat ergens een topic over bij reviews dacht ik
ook 2ingebouwde curve en te verwisselen door een schakelaar op je stuur of op je frame..
derest vind je in 'hun' topic
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Berichten: 4207
- Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
- Locatie: Zuid limburg
- Contacteer:
nouw dit is geen reclamen maken denk ik zooz400_racer schreef:(ik wil geen reclame maken)NHke schreef:Bij quadfun verkrijgbaar, met dat cdikastje komt er gewoon 1000 toeren bij dacht ik..barossa chetaa schreef: idd denk niet dat het bobijn veel zal brengen
wat ik wel weet is dat je quad wel kunt op voeren met een anders CDI kastje , moet werken zeggen somigen die ik ken .
ik zouw niet weten waar je ze kunt krijgen .
daar zul je wel ff heen moeten kijken , maar dat is zoo gedaan![]()
Grtz
jumpingjet heeft zo zelf een cdi gebouwd met eigen curves
een minimale verhoging v/h toerental maar andere curves en dat maakt het hem
staat ergens een topic over bij reviews dacht ik
ook 2ingebouwde curve en te verwisselen door een schakelaar op je stuur of op je frame..
derest vind je in 'hun' topic
jij zegt aleen dat ze dat hebben en dat je daar kunt kopen , dat doet iedereen en dat zie ik niet als reclamen .
ik had gister nog gekeken en heb nog winkels gevonden die er aan kunnen komen
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . 
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Berichten: 4207
- Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
- Locatie: Zuid limburg
- Contacteer:
-
z400_racer
- Quadracer

- Berichten: 1405
- Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
- Locatie: Aalst
prijs ligt hoog, daar moet ik je gelijk in gevenNHke schreef:Hun cdi's zien er wel goed uit aan hun verhaal te lezen, de prijs vind ik wat te hoog..
Welke site's heb je nog gevonden barossa?
ik weet zelf niet welk effect ze hebben op mn quad maar ik ben er wel nieuwschierig naar als ik de verhalen zo lees
het ziet er naar uit dat dit toch een van de betere zijn die hier te verkrijgen zijn..
nouja, zoals ze zeggen uitlaatsysteem, nokkenassenset,... zijn ongeveer tzelfde qua prijs éh
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
De CDI's van jumpingJet zijn een eigen design, effectief getest op een testbank.
Ze zijn ontworpen en worden afgesteld door HPI ( www.hpi.be ), deze is bekend in het motorcrosswereldje voor zijn CDI's spoelen, etc...
Je kan een cdi krijgen met 2 curves erin, geschikt voor verschillend terrein, of je kan iets meer uitgeven, quad enkele dagen binnendoen, dan wordt hij op de testbank afgesteld met die CDI erop.
Ikzelf het deze gehad op mijn Z400, een curve voor de cross, waar hij laag in het toerental zijn koppel al vrijgeeft, en eentje met de rev limiter 1000 toeren omhoog, en meer kracht bovenin, voor op de baan. ik was er in ieder geval heel tevreden over.
Ze zijn ontworpen en worden afgesteld door HPI ( www.hpi.be ), deze is bekend in het motorcrosswereldje voor zijn CDI's spoelen, etc...
Je kan een cdi krijgen met 2 curves erin, geschikt voor verschillend terrein, of je kan iets meer uitgeven, quad enkele dagen binnendoen, dan wordt hij op de testbank afgesteld met die CDI erop.
Ikzelf het deze gehad op mijn Z400, een curve voor de cross, waar hij laag in het toerental zijn koppel al vrijgeeft, en eentje met de rev limiter 1000 toeren omhoog, en meer kracht bovenin, voor op de baan. ik was er in ieder geval heel tevreden over.
-
z400_racer
- Quadracer

- Berichten: 1405
- Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
- Locatie: Aalst
was dit een enorm verschil? gaat de neus makkelijker omhoog met zo'n cdi?AlfA schreef:De CDI's van jumpingJet zijn een eigen design, effectief getest op een testbank.
Ze zijn ontworpen en worden afgesteld door HPI ( www.hpi.be ), deze is bekend in het motorcrosswereldje voor zijn CDI's spoelen, etc...
Je kan een cdi krijgen met 2 curves erin, geschikt voor verschillend terrein, of je kan iets meer uitgeven, quad enkele dagen binnendoen, dan wordt hij op de testbank afgesteld met die CDI erop.
Ikzelf het deze gehad op mijn Z400, een curve voor de cross, waar hij laag in het toerental zijn koppel al vrijgeeft, en eentje met de rev limiter 1000 toeren omhoog, en meer kracht bovenin, voor op de baan. ik was er in ieder geval heel tevreden over.
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je alléén CDI hebt, dan daat het verschil niet zo groot zijn hoor, dan moet je er geen wonderen van verwachten.
Bij mij was dat in combinatie met een TM36 carbu, en open luchtfilterbak.
achteraf zelfs met de Athena 450 kit, en toen was het verschil écht groot !
Maar als je alléén de CDI als mod hebt, ga je alleen plezier hebben van de hogere begrenzer, en dat is niet echt gezond, want daar trekt ie toch niet meer.
Een andere CDI moet je zien een onderdeel van een aantal andere veranderingen.
Bij mij was dat in combinatie met een TM36 carbu, en open luchtfilterbak.
achteraf zelfs met de Athena 450 kit, en toen was het verschil écht groot !
Maar als je alléén de CDI als mod hebt, ga je alleen plezier hebben van de hogere begrenzer, en dat is niet echt gezond, want daar trekt ie toch niet meer.
Een andere CDI moet je zien een onderdeel van een aantal andere veranderingen.



