Bashan 300cc
Bashan 300cc
Na wat zoekwerk ben ik op volgende quad gevallen: de Bashan 300 cc...
Product Informatie
BASHAN 300CC. EXTREEM
-MODEL: BS 300 S-7
-1 cilinder, 4 tact , 300cc. watergekoeld
-4 versnelling vooruit, en 1x achteruit
-aandrijving: ketting
-remmen voor: dubbele schijfrem (hydrolisch)
-remmen achter: dubbele schijfrem (hydrolisch)
-vering voor: dubbele gasdruk schokbrekers
-vering achter: monoshock gasdruk schokbreker
-robuuste sportuitlaat
-aluminium sportvelgen
-afmeting:lxbxh: 1900x1190x1125mm.
-zithoogte: 84cm.
-gewicht: 190kg.
Momenteel heb ik een quad van Italbike (al een kleine 3 jaar). 'k Gebruik mijn quad hoofdzakelijk voor rijden op de weg en ga er maar zelden mee off-road. Hier op het forum las ik al vaak negatievere reacties over Italbike maar ik ben er in ieder geval tevreden van.
Nu is mijn vraag of er mensen zijn die met deze Bashan ervaring hebben?
Of zijn er mensen die andere quads voorstellen die volgens hen beter zijn maar ook in dezelfde prijsklasse vallen (3000-3500 euro)?
Product Informatie
BASHAN 300CC. EXTREEM
-MODEL: BS 300 S-7
-1 cilinder, 4 tact , 300cc. watergekoeld
-4 versnelling vooruit, en 1x achteruit
-aandrijving: ketting
-remmen voor: dubbele schijfrem (hydrolisch)
-remmen achter: dubbele schijfrem (hydrolisch)
-vering voor: dubbele gasdruk schokbrekers
-vering achter: monoshock gasdruk schokbreker
-robuuste sportuitlaat
-aluminium sportvelgen
-afmeting:lxbxh: 1900x1190x1125mm.
-zithoogte: 84cm.
-gewicht: 190kg.
Momenteel heb ik een quad van Italbike (al een kleine 3 jaar). 'k Gebruik mijn quad hoofdzakelijk voor rijden op de weg en ga er maar zelden mee off-road. Hier op het forum las ik al vaak negatievere reacties over Italbike maar ik ben er in ieder geval tevreden van.
Nu is mijn vraag of er mensen zijn die met deze Bashan ervaring hebben?
Of zijn er mensen die andere quads voorstellen die volgens hen beter zijn maar ook in dezelfde prijsklasse vallen (3000-3500 euro)?
2e hands is mss ook een optie maar het probleem is dat ik enkel wil kopen bij iemand die ik ofwel ken ofwel bij een erkende dealer (betrouwbaar).Scratch schreef:voor 3000 3500 ga je maar beter opzoek naar een goede 2e hands yamaha warrior.
verder is er als het goed is wel iemand op ut forum die deze quad is, ik weet zo niet wie.
greetz
Zijn er andere quads (nieuw) rond deze prijsklasse die aan te raden zijn?
Een yamaha blasterCaution schreef:2e hands is mss ook een optie maar het probleem is dat ik enkel wil kopen bij iemand die ik ofwel ken ofwel bij een erkende dealer (betrouwbaar).Scratch schreef:voor 3000 3500 ga je maar beter opzoek naar een goede 2e hands yamaha warrior.
verder is er als het goed is wel iemand op ut forum die deze quad is, ik weet zo niet wie.
greetz
Zijn er andere quads (nieuw) rond deze prijsklasse die aan te raden zijn?
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Berichten: 4207
- Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
- Locatie: Zuid limburg
- Contacteer:
Jep, een nieuwe barossa krijg je zeker voor 3500 euro. Dan heb je ook de 250cc versie.barossa chetaa schreef:barossa krijg je ook nieuw voor dat bedrag
Er is ook veel assecouires te verkrijgen zoals spoorverbreders, sportuitlaat, nervbars etc etc.
Je kunt ook raptor kappen krijgen voor op een warrior.
greetz
Hier ns wat op het forum gelezen en blijkbaar wordt een Barossa aanzien als een namaak en staat een Blaster toch hoger aangeschreven (ook een 'A-merk' blijkbaar).
Gezien het feit dat zowel de Blaster als de Barossa in dezelfde prijscategorie liggen van de Bashan zou ik eerder voor een van de eerste 2 gaan.
Ik rij vooral op de weg en zelden off-road, beter Barossa dan, of toch Blaster?
Edit: Blijkbaar is een Barossa beter voor op straat (mijn geval maw) en een Blaster eerder aan te raden om off-road te gaan...
Gezien het feit dat zowel de Blaster als de Barossa in dezelfde prijscategorie liggen van de Bashan zou ik eerder voor een van de eerste 2 gaan.
Ik rij vooral op de weg en zelden off-road, beter Barossa dan, of toch Blaster?
Edit: Blijkbaar is een Barossa beter voor op straat (mijn geval maw) en een Blaster eerder aan te raden om off-road te gaan...
raaptor kappen voor de warrior!Scratch schreef:Jep, een nieuwe barossa krijg je zeker voor 3500 euro. Dan heb je ook de 250cc versie.barossa chetaa schreef:barossa krijg je ook nieuw voor dat bedrag
Er is ook veel assecouires te verkrijgen zoals spoorverbreders, sportuitlaat, nervbars etc etc.
Je kunt ook raptor kappen krijgen voor op een warrior.
greetz
is dat zo? zou je misschien iets specefieker willen zijn! klinkt namelijk erg interessant! heb je misschien een link ofzo?
-
- Quadrider
- Berichten: 374
- Lid geworden op: wo 06 jun, 2007 17:25
- Locatie: sesamstraat
Niemand?Caution schreef:Hier ns wat op het forum gelezen en blijkbaar wordt een Barossa aanzien als een namaak en staat een Blaster toch hoger aangeschreven (ook een 'A-merk' blijkbaar).
Gezien het feit dat zowel de Blaster als de Barossa in dezelfde prijscategorie liggen van de Bashan zou ik eerder voor een van de eerste 2 gaan.
Ik rij vooral op de weg en zelden off-road, beter Barossa dan, of toch Blaster?
Edit: Blijkbaar is een Barossa beter voor op straat (mijn geval maw) en een Blaster eerder aan te raden om off-road te gaan...
-
- Quadrider
- Berichten: 374
- Lid geworden op: wo 06 jun, 2007 17:25
- Locatie: sesamstraat
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Berichten: 4207
- Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
- Locatie: Zuid limburg
- Contacteer:
als je een barossa zouw kopen doe dan een 250 dat rijd een stuk beter op de weg dan 170 , dat merken we zelf
maar een blaster kun je beter mee crossen op een baan , is niet echt supper geschikt voor op de weg , de barossa is dat net anders om
en idd rij eens een test rit
maar een aan rader is pak dan de 250 barossa en niet de 170 !
maar een blaster kun je beter mee crossen op een baan , is niet echt supper geschikt voor op de weg , de barossa is dat net anders om
en idd rij eens een test rit
maar een aan rader is pak dan de 250 barossa en niet de 170 !
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Bedankt voor de reacties tot nu toe.
'k Zal een dezer dagen (na m'n vakantiejob, augustus dus) eens gaan kijken om een Barrossa of Blaster te testen.
Kent iemand goeie verkooppunten van quads (liefst West-Vlaanderen)? (Op internet vind ik er ook wel, maar mss zijn er mensen die bepaalde dealers aanraden)
'k Zal een dezer dagen (na m'n vakantiejob, augustus dus) eens gaan kijken om een Barrossa of Blaster te testen.
Kent iemand goeie verkooppunten van quads (liefst West-Vlaanderen)? (Op internet vind ik er ook wel, maar mss zijn er mensen die bepaalde dealers aanraden)