garage leeggeroofd regio ternat

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

garage leeggeroofd regio ternat

Bericht door Robby »

gisteren hebben ze in men garage ingebroken,
mijn moto lag uiteen voor kader te poederlakken, en mijn africa twin stond erin met de sleutels op en hebben ze laten staan,waren dus mensen die wisten wat ze moesten hebben, wat hebben ze mee:
mijn voor en achterwiel
marzochi voorvork
ohlins achtervering
motorblok (alle carterschelpen net herspoten)
de voorremset
achterbrug
2helmen (1NOX en 1acerbis)
2kisten werkmateriaal
Van Hasselt uitlaatlijn+originele
en enkele banden, nieuwe alsook versleten
het gaat om onderdelen van een gasgasec300 van 2005, maar onderdelen passen vanaf 2002 tot 2007
mensen die deze onderdelen tegenkomen of me een spoor naar de daders geeft zullen gul beloond worden!
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

pfff man, dit vind ik echt erg voor u :cry: .
Als ze nu al beginnen met losse onderdelen en materiaal te pikken, 't is heel ver gekomen met de maatschappij...
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

erg !
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Castelli
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Castelli »

oei oei, pijnlijke zaak

Het is inderdaad tegenwoordig erg geworden

Castelli
z400_racer
Quadracer
Quadracer

Bericht door z400_racer »

triestig, strax kan je al geen brievenbus meer hangen of ze nemen em mee :shock: :?
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door boss Adly »

z400_racer schreef:triestig, strax kan je al geen brievenbus meer hangen of ze nemen em mee :shock: :?
Leuk dat je het zegt, onze groene breivenbus is een aantal maanden geleden ook gejat, evenals de hele straat, Het is gewoon te treist...

Heel ... voor je robby, gewoon goed op de 2ehands verkoopsites letten en als er een onderdeel van jou op staat wil ik graag mee :duivel3: :duivel3: :duivel3:
Groetjes thuis!

:D
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

ik ben er zeker van dat het mensen zijn die je kent!
wie weet er anders in godsnaam wat je in je garage steken hebt!
schandalig dat zoiets weeral moet gebeuren!
cobby
Quadracer
Quadracer

Bericht door cobby »

Wanneer gaan ze eens leren om van andermans spullen af te blijven de KLO... :x
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
ICHE
Quad Master
Quad Master

Bericht door ICHE »

spijtig man, altijd erg om zoiets te lezen :verymad:

ik hoop voor je dat alles nog in orde komt.

grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

langs ene kant heb ik een groot vermoeden dat het iemand is die me kent en het doet voor geld en uit jalouzie.
gisteren hebben ze namelijk 1wiel en een band gevonden enkele huizen verder in de tuin, vermoedelijk bij de diefstal moeten achterlaten.
Ook zijn er vermoedens wie het is maar kan ze nu niet vinden,en normaal hangen ze altijd wel ergens rond, ook kreeg ik de tip van de politie omdat zij hun "nog" niet kunnen pakken hebben.
we zien wel wat het wordt de komende dagen, maar er is hoop. deze gestolen onderdelen passen eigenlijk enkel op een gasgas en de helft hebben ze niet mee. als er 100 gasgas ec300's rondrijden in belgie is het veel... dus zou moeten boven komen...
dat ze men africa twin niet meehebben zegt me dat het amateurs zijn...
maar niet teveel hoop vestigen zien wel wat uit de bus komt...
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

voor de mensen die het nieuws gevolgd hebben, in sint pieters leeuw hebben ze een bende opgedoekt. deze hebben heel wat gestolen (waaronder ik een groot vermoeden heb mijn onderdelen) ook een quads en baanmotoren. (meerdere hebben ze er laten zien op ring TV(banshee,raptor700,wat chinese quads,blaster en een suzuki en meer..)
voor meer info moest je je gegevens en wat er gestolen is doorbellen bij de politie van sint pieters leeuw: 023712228

De lokale recherche van Sint-Pieters-Leeuw heeft een dievenbende opgerold. Zes personen zijn al opgepakt, naar een zevende wordt nog gezocht. Bovendien zijn zes vrachtwagens met vermoedelijk gestolen materiaal gevonden, meldt de lokale politie.

Stelende broers
Het onderzoek naar de bende liep al enkele maanden en begon als een onderzoek naar een organisatie die handelde in gestolen goederen. Het speurwerk leidde de agenten naar de twee spilfiguren, twee achttienjarige broers uit Sint-Pieters-Leeuw. Zij zouden samen met enkele kompanen een groot aantal diefstallen gepleegd hebben en de gestolen goederen hebben doorverkocht.

Huiszoekingen
Maandagavond vielen de speurders binnen op zeven adressen in Sint-Pieters-Leeuw en één in Beersel. Daarbij werden zes verdachten opgepakt. Eén van de verdachte broers was daar bij, de andere is nog op de vlucht.

Goederen aangetroffen
Bij de huiszoekingen vonden de agenten ook zes vrachtwagens met een hele hoop goederen die naar alle waarschijnlijkheid van diefstallen afkomstig zijn. Het gaat onder meer om een tweehonderdtal elektronische toestellen zoals televisie's, DVD-spelers en home-cinema-installaties, maar ook om tuingereedschap en gsm's. Tussen de spullen bevonden zich ook vijf ton roofingmateriaal, vijftig paar nieuwe schoenen, tien fietsen, 1.500 flesjes kleurenshampoo, twee personenwagens, twee quads, een lichte vrachtwagen en een bromfiets.

Politie zoekt slachtoffers
De lokale politie van Sint-Pieters-Leeuw is ook nog op zoek naar eventuele slachtoffers van de dievenbende. Wie denkt dat zijn gestolen spullen tussen de teruggevonden goederen kunnen liggen, kan contact opnemen met de politie van Sint-Pieters-Leeuw op het telefoonnummer 02/371.22.28. (belga/vsv)

BRON: www.hln.be
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

dan hoop ik voor u dat daar jouw spullen in zitten.
zo niet dan is het even goed nadenken wat en wie er wat vaker langs je huisje is geweest. Want deze persoon(nen) moeten wel geweten hebben dat je daar veel spullen had liggen.
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

eigenlijk ben ik er vrij zeker van, de namen die ze noemden in het nieuws zijn kevin en marvin, zijn er 2 die regelmatig in ternat rondliepen, waarmee ik ook is in aanvaring ben geweest... dusja
politie verzekerde me wel dat ik nog zeker 2maand moest wachten voor ik verderen info zou krijgen, veel te veel gestolen goederen om te herkennen en te claseren
ICHE
Quad Master
Quad Master

Bericht door ICHE »

is wel al positief dat er wat licht in de tunnel is dan, hopelijk zijn jouw stukken erbij zodat de zoektocht voor jou hier stopt, en hopelijk is alles in goede staat .

grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

alé robby ik hoop dat je stukken er tussen steken!
Plaats reactie