garage leeggeroofd regio ternat
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
garage leeggeroofd regio ternat
gisteren hebben ze in men garage ingebroken,
mijn moto lag uiteen voor kader te poederlakken, en mijn africa twin stond erin met de sleutels op en hebben ze laten staan,waren dus mensen die wisten wat ze moesten hebben, wat hebben ze mee:
mijn voor en achterwiel
marzochi voorvork
ohlins achtervering
motorblok (alle carterschelpen net herspoten)
de voorremset
achterbrug
2helmen (1NOX en 1acerbis)
2kisten werkmateriaal
Van Hasselt uitlaatlijn+originele
en enkele banden, nieuwe alsook versleten
het gaat om onderdelen van een gasgasec300 van 2005, maar onderdelen passen vanaf 2002 tot 2007
mensen die deze onderdelen tegenkomen of me een spoor naar de daders geeft zullen gul beloond worden!
mijn moto lag uiteen voor kader te poederlakken, en mijn africa twin stond erin met de sleutels op en hebben ze laten staan,waren dus mensen die wisten wat ze moesten hebben, wat hebben ze mee:
mijn voor en achterwiel
marzochi voorvork
ohlins achtervering
motorblok (alle carterschelpen net herspoten)
de voorremset
achterbrug
2helmen (1NOX en 1acerbis)
2kisten werkmateriaal
Van Hasselt uitlaatlijn+originele
en enkele banden, nieuwe alsook versleten
het gaat om onderdelen van een gasgasec300 van 2005, maar onderdelen passen vanaf 2002 tot 2007
mensen die deze onderdelen tegenkomen of me een spoor naar de daders geeft zullen gul beloond worden!
-
zilladude
- Pro Quadrider

erg !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
z400_racer
- Quadracer

triestig, strax kan je al geen brievenbus meer hangen of ze nemen em mee

LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Leuk dat je het zegt, onze groene breivenbus is een aantal maanden geleden ook gejat, evenals de hele straat, Het is gewoon te treist...z400_racer schreef:triestig, strax kan je al geen brievenbus meer hangen of ze nemen em mee![]()
Heel ... voor je robby, gewoon goed op de 2ehands verkoopsites letten en als er een onderdeel van jou op staat wil ik graag mee
Groetjes thuis!

Wanneer gaan ze eens leren om van andermans spullen af te blijven de KLO... 
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
spijtig man, altijd erg om zoiets te lezen
ik hoop voor je dat alles nog in orde komt.
grtz
ik hoop voor je dat alles nog in orde komt.
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
langs ene kant heb ik een groot vermoeden dat het iemand is die me kent en het doet voor geld en uit jalouzie.
gisteren hebben ze namelijk 1wiel en een band gevonden enkele huizen verder in de tuin, vermoedelijk bij de diefstal moeten achterlaten.
Ook zijn er vermoedens wie het is maar kan ze nu niet vinden,en normaal hangen ze altijd wel ergens rond, ook kreeg ik de tip van de politie omdat zij hun "nog" niet kunnen pakken hebben.
we zien wel wat het wordt de komende dagen, maar er is hoop. deze gestolen onderdelen passen eigenlijk enkel op een gasgas en de helft hebben ze niet mee. als er 100 gasgas ec300's rondrijden in belgie is het veel... dus zou moeten boven komen...
dat ze men africa twin niet meehebben zegt me dat het amateurs zijn...
maar niet teveel hoop vestigen zien wel wat uit de bus komt...
gisteren hebben ze namelijk 1wiel en een band gevonden enkele huizen verder in de tuin, vermoedelijk bij de diefstal moeten achterlaten.
Ook zijn er vermoedens wie het is maar kan ze nu niet vinden,en normaal hangen ze altijd wel ergens rond, ook kreeg ik de tip van de politie omdat zij hun "nog" niet kunnen pakken hebben.
we zien wel wat het wordt de komende dagen, maar er is hoop. deze gestolen onderdelen passen eigenlijk enkel op een gasgas en de helft hebben ze niet mee. als er 100 gasgas ec300's rondrijden in belgie is het veel... dus zou moeten boven komen...
dat ze men africa twin niet meehebben zegt me dat het amateurs zijn...
maar niet teveel hoop vestigen zien wel wat uit de bus komt...
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
voor de mensen die het nieuws gevolgd hebben, in sint pieters leeuw hebben ze een bende opgedoekt. deze hebben heel wat gestolen (waaronder ik een groot vermoeden heb mijn onderdelen) ook een quads en baanmotoren. (meerdere hebben ze er laten zien op ring TV(banshee,raptor700,wat chinese quads,blaster en een suzuki en meer..)
voor meer info moest je je gegevens en wat er gestolen is doorbellen bij de politie van sint pieters leeuw: 023712228
De lokale recherche van Sint-Pieters-Leeuw heeft een dievenbende opgerold. Zes personen zijn al opgepakt, naar een zevende wordt nog gezocht. Bovendien zijn zes vrachtwagens met vermoedelijk gestolen materiaal gevonden, meldt de lokale politie.
Stelende broers
Het onderzoek naar de bende liep al enkele maanden en begon als een onderzoek naar een organisatie die handelde in gestolen goederen. Het speurwerk leidde de agenten naar de twee spilfiguren, twee achttienjarige broers uit Sint-Pieters-Leeuw. Zij zouden samen met enkele kompanen een groot aantal diefstallen gepleegd hebben en de gestolen goederen hebben doorverkocht.
Huiszoekingen
Maandagavond vielen de speurders binnen op zeven adressen in Sint-Pieters-Leeuw en één in Beersel. Daarbij werden zes verdachten opgepakt. Eén van de verdachte broers was daar bij, de andere is nog op de vlucht.
Goederen aangetroffen
Bij de huiszoekingen vonden de agenten ook zes vrachtwagens met een hele hoop goederen die naar alle waarschijnlijkheid van diefstallen afkomstig zijn. Het gaat onder meer om een tweehonderdtal elektronische toestellen zoals televisie's, DVD-spelers en home-cinema-installaties, maar ook om tuingereedschap en gsm's. Tussen de spullen bevonden zich ook vijf ton roofingmateriaal, vijftig paar nieuwe schoenen, tien fietsen, 1.500 flesjes kleurenshampoo, twee personenwagens, twee quads, een lichte vrachtwagen en een bromfiets.
Politie zoekt slachtoffers
De lokale politie van Sint-Pieters-Leeuw is ook nog op zoek naar eventuele slachtoffers van de dievenbende. Wie denkt dat zijn gestolen spullen tussen de teruggevonden goederen kunnen liggen, kan contact opnemen met de politie van Sint-Pieters-Leeuw op het telefoonnummer 02/371.22.28. (belga/vsv)
BRON: www.hln.be
voor meer info moest je je gegevens en wat er gestolen is doorbellen bij de politie van sint pieters leeuw: 023712228
De lokale recherche van Sint-Pieters-Leeuw heeft een dievenbende opgerold. Zes personen zijn al opgepakt, naar een zevende wordt nog gezocht. Bovendien zijn zes vrachtwagens met vermoedelijk gestolen materiaal gevonden, meldt de lokale politie.
Stelende broers
Het onderzoek naar de bende liep al enkele maanden en begon als een onderzoek naar een organisatie die handelde in gestolen goederen. Het speurwerk leidde de agenten naar de twee spilfiguren, twee achttienjarige broers uit Sint-Pieters-Leeuw. Zij zouden samen met enkele kompanen een groot aantal diefstallen gepleegd hebben en de gestolen goederen hebben doorverkocht.
Huiszoekingen
Maandagavond vielen de speurders binnen op zeven adressen in Sint-Pieters-Leeuw en één in Beersel. Daarbij werden zes verdachten opgepakt. Eén van de verdachte broers was daar bij, de andere is nog op de vlucht.
Goederen aangetroffen
Bij de huiszoekingen vonden de agenten ook zes vrachtwagens met een hele hoop goederen die naar alle waarschijnlijkheid van diefstallen afkomstig zijn. Het gaat onder meer om een tweehonderdtal elektronische toestellen zoals televisie's, DVD-spelers en home-cinema-installaties, maar ook om tuingereedschap en gsm's. Tussen de spullen bevonden zich ook vijf ton roofingmateriaal, vijftig paar nieuwe schoenen, tien fietsen, 1.500 flesjes kleurenshampoo, twee personenwagens, twee quads, een lichte vrachtwagen en een bromfiets.
Politie zoekt slachtoffers
De lokale politie van Sint-Pieters-Leeuw is ook nog op zoek naar eventuele slachtoffers van de dievenbende. Wie denkt dat zijn gestolen spullen tussen de teruggevonden goederen kunnen liggen, kan contact opnemen met de politie van Sint-Pieters-Leeuw op het telefoonnummer 02/371.22.28. (belga/vsv)
BRON: www.hln.be
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
eigenlijk ben ik er vrij zeker van, de namen die ze noemden in het nieuws zijn kevin en marvin, zijn er 2 die regelmatig in ternat rondliepen, waarmee ik ook is in aanvaring ben geweest... dusja
politie verzekerde me wel dat ik nog zeker 2maand moest wachten voor ik verderen info zou krijgen, veel te veel gestolen goederen om te herkennen en te claseren
politie verzekerde me wel dat ik nog zeker 2maand moest wachten voor ik verderen info zou krijgen, veel te veel gestolen goederen om te herkennen en te claseren
is wel al positief dat er wat licht in de tunnel is dan, hopelijk zijn jouw stukken erbij zodat de zoektocht voor jou hier stopt, en hopelijk is alles in goede staat .
grtz
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;