Na lang dit forum te hebben gevolg heb ik besloten een blaster te kopen ik heb een mooie zien staan van eind 2004 voor 2300euro.
Ik ga er morgen naar kijken en als hij me aanstaat pak ik hem mee, nu heb ik nog enkele vragen omtrent de inschrijving van ne quad om hier dan mee op de baan te mogen.
Ik heb net met deze mens gebeld en die zei me dat hij het gelijkvormigheid attest heeft en het inschrijvingsbewijs van de vorige eigenaar " hij heeft hem blijkbaar nooit ingeschreven"
Gaat dit nu problemen geven bij de B.I.V omdat hij dan meer dan een jaar niet meer is ingeschreven. Is dit te vertrouwen want is men eerste quad en wil ni direct miserie hebben?
Heb je ook een papier nodig van de homologering want had ook al naar biv gebeld en die wisten hier niet direct het antwoord op en bij yamaha zeiden ze dat je zelfs alleen met het gelijkvormigheidsattest
je quad kan inschrijven, nu dat betwijfel ik hoor of dat zal een serieuze rompslomp geven.
Als er nog iets is dat ik nodig heb laat dan alstublieft iets weten hou er ni zo van in het zak gezet te worden.
Alle tips omtrend aankoop zijn ook nog welkom " heb ook al gezocht op forum hoor
hier is de link van de quad zelf moest iemand hem kennen ofzo en er iets meer over weten
http://www.kapaza.be/detail/9703949/
greetz