hallo,ik heb intresse om een bruin 350 4x4 te kopen,ik heb ook al verschillende site's bekeken,maar vindt weinig over deze yamaha!qua verbruik,topsnelheid,handelbaarheid,testen, enz...zijn er misschien op dit forum mannen(vrouwen) die met dit type rondrijden?graag had ik jullie ervaringen gehoord over de plus en min punten!of moet ik voor een ander type kiezen?
alvast bedankt allemaal,
grtz friman,
ik rij met yamaha bruin350, het is mijn eerste quad en ben er echt heel content van. Haalt een snelheid van een 85 maar is ni aangeraden om constant te rijden. Max sleepvermogen 1200kg. het enige nadeel is dat hij geen afzonderlijke vering heet achteraan. een beetje een nadeel in het zware off-road terrein.
bruin 350 schreef:ik rij met yamaha bruin350, het is mijn eerste quad en ben er echt heel content van. Haalt een snelheid van een 85 maar is ni aangeraden om constant te rijden. Max sleepvermogen 1200kg. het enige nadeel is dat hij geen afzonderlijke vering heet achteraan. een beetje een nadeel in het zware off-road terrein.
mvg
Sven
Mijn wolverine heeft volgens mij het frame van de 350, dit is volgens mij zeer goed!! Ik ben er fanatiek mee aan het crossen en springen geweest en ik heb nog nooit iets aan het frame kapot gehad!!
Waar haal je de gegevens van max sleepvermogen 1200kg vandaan??
Ik heb al dikwijls een remork (dubbelasser) uit een bos getrokken tot boven vol geladenmet pas gezaagd hout. remork is 1.25*2.50 en geen problemen mee, ik moet wel 4x4 opzetten, twas nogal drassig
Ik weet dat het kan, ik heb zelf ook al eens veel gewicht getrokken met de wolverine
Op de site yamaha-motor.com staat dat het sleepgewicht 500kg is, dus ik snapte niet waar jij de 1200kg vandaan haalt (ik vind het nog steeds vreemd dat dat op de papieren staat ), maar toch bedankt
bij ons staat er ook 1200 kg op de papieren.
Het grote verschil met bv een wolverine of een grizzly is dat het geen vario is, het is een semiautomatische versnelling.
Daardoor kan er veel meer getrokken worden. Wij hebben er zelfs nog meer mee getrokken zonder problemen.
heb zelf een bruin 350cc 4x4 in de garage staan.(trouwens staat te koop wegens tijdsgebrek)
je kan het niet vergelijken met een sport quad maar rijd zalig.je kan er een dag mee op uit trekken daar je veel ruimte hebt om bagage.topsnelheid licht rond de 80km/h.is goed handelbaar en gemakkelijk.veel succes