innova
-
- Quadrider
innova
hallo
ik was naar jumpingjet geweest voor de prijs te vragen voor die innova crossbanden die slijtvast zijn nu hij zei die verkoop ik niet meer omdat de klanten daar niet tevreden over zijn de band is niet rond en de quad trilt enzo zei hij
Nu iemand ervaring met deze banden ?
Hij zei ook hier dit zijn de betere hiervan ook dezelfde styling ongeveer dit waren de kenda dominators zijn dit goede banden
bedankt
yu
ik was naar jumpingjet geweest voor de prijs te vragen voor die innova crossbanden die slijtvast zijn nu hij zei die verkoop ik niet meer omdat de klanten daar niet tevreden over zijn de band is niet rond en de quad trilt enzo zei hij
Nu iemand ervaring met deze banden ?
Hij zei ook hier dit zijn de betere hiervan ook dezelfde styling ongeveer dit waren de kenda dominators zijn dit goede banden
bedankt
yu
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
raar ik rij met innova voor en achter en ik ben er supper mee te vreden op de weg + en in het terein
ik kan ze kopen voor 55 euro hier de site http://www.cycleshopheerlen.nl/index.php#naam=ATV-Quads
hebben voor alle quad's onderdelen , weet ik niet meer zeker , maar ik vind innova echt een aan rader voor je
ik kan ze kopen voor 55 euro hier de site http://www.cycleshopheerlen.nl/index.php#naam=ATV-Quads
hebben voor alle quad's onderdelen , weet ik niet meer zeker , maar ik vind innova echt een aan rader voor je
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Ik heb dit ook 2x gehad met innova's dat ze gewoon niet rond zijn. de enige manier om er een beetje comfortabel mee rond te rijden is door ze te laten uitbalanceren. 1ste keer dacht men fabrieksfout, gewoon nieuwe gehad uit andere reeks, maar deze bleken net hetzelfde te zijn.
Nee, geen innova's meer voor mij
Nee, geen innova's meer voor mij
Over de crossbanden 1 klacht van mij. Kijk hier zie je het een beetje, er staat net zoveel druk op beide banden:
De linker band ging in het midden bol staan als je er druk op zette dus die moest ik altijd zacht hebben om hem net zo groot te houden als de andere. Over grip gesproken zijn ze wel gewoon goed.
De linker band ging in het midden bol staan als je er druk op zette dus die moest ik altijd zacht hebben om hem net zo groot te houden als de andere. Over grip gesproken zijn ze wel gewoon goed.
Zoals het klokje thuis tikt, tikt ie waarschijnlijk bij de buren ook.
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
-
- Quadrider
-
- Quadracer