hello,
deze namiddag ben ik terug een beetje gaan rijden (offroad) en ben tot de conclusie gekomen dat die rear skid plate van ARC op NIETS trekt, die mag dan 5mm dik zijn maar godverdomme die kan GEEN klap weerstaan. Nu heb ik eens goed gekeken naar die skidplate en die is dus NU AL helemaal verwrongen. Moest die nog 1 klap meer krijgen dan had die het begeven. Die is nu door de klap naar binnen verwrongen en raakt net niet mijn remschijf en aan de ander kant raakt ie de ketting waar er voordien 5mm speling zat.
Conclusie koop geen ARC, das nu de echte brol die ik aangeschaft heb van sedert ik mijn quad heb.
Boze vriendelijke groeten
ARC rear skid plate
ARC rear skid plate
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
niets speciaals. Ik gezien wat het pb is met die skidplate. Morgen post ik de pic en vertel ik waarom die geplooid is. Is gewoon een slecht produkt die helemaal verkeerd gemaakt is en niet gemaakt voor hetgeen ik ermee uitsteek, maar enkel voor mensen die in een beetje aarde rijden en met bitter weinig stenen.sdsracer schreef:wat steek jij met je quad uit???? hehe, raar. Kreeg je garantie? Anders moet je daarvan gebruik maken zou ik zeggen.µ
greetz
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
heb vandaag die skid plate terug gerecht en ik moet zeggen hmmmm dat ik mijn mening moet herzien. Er is inderdaad wel een klein foutje in het produkt maaaaaaaaaaaar het is gdvd OERHARD. Ik heb er eerst met de voorhamer zitten op kloppen (5kg) en dat lukte niet. Dan heb ik besloten om de pers te gebruiken. Op de achterste plaats heb ik ff 230bar moeten op drukken want da wilde gewoon niet bewegen . Op andere plaatsen was het met 100bar al voldoende. na een 1,30h terug rechten en doen heb ik mijn skidplate terug en nergens een las gebroken. Nu heb ik ook besloten om wat trager te gaan rijden.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u