hallo, ikheb een probleem met mijn zwager zijn quad, de bayou start moeilijk loopt slecht stationair en komt niet op toeren met rijden en slaat vaak af, ook gooit hij via de bovenaansluitting op het motorblok zijn olie eruit war in de luchtfilterkap komt en via de rubber flensjes onderin naar buiten wordt gespoten
wat nu? en welke olie is het beste voor deze quad, 250 cc
accu spanning is ok, maar zelfs met een auto accu eraan gaat het moeilijk, als de auto ook zijn motor start komt hij net op gang
ik heb nu 15w40 erin
motorprobleem bayou kawasaki
- yamahakoppel
- Quad GOD
hoe oud is deze quad?
ik denk dat er iets met de cilinder is, segment kapot en daardoor krijg je druk in uw carter en wordt de olie naar boven geduwt
ik denk dat er iets met de cilinder is, segment kapot en daardoor krijg je druk in uw carter en wordt de olie naar boven geduwt
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Toch best cilinder, zuigerveren, zuiger checken gaat 9 op de 10 keer
daar aan liggen, compressieverlies naar het carter zou het slechtstarten enz verklaren
greetz Prodigy
daar aan liggen, compressieverlies naar het carter zou het slechtstarten enz verklaren
greetz Prodigy
Sponsored by: Passion and Profession
quads
W-tec
MX en QX toebehoren
Scherpenheuvel
info@passionandprofession.be
quads
W-tec
MX en QX toebehoren
Scherpenheuvel
info@passionandprofession.be