Kawasaki KFX 700
Kawasaki KFX 700
Menne quad nen KFX 700
Zalig om mee te rijden
Zalig om mee te rijden
-
- Easy Quadrider
Re: Kawasaki KFX 700
prachtig machien
Als ik lagere banden leg rijd hij te traag of ik zou moeten een andere kroone stekken achteraan en dat is niet meer interesant om te crossenkawa700 schreef:mooie kfx700... vind die kleur prachtig...
persoonlijk vind ik het nog mooier met achter wat lagere bandjes
ben wel op zoek naar laagprofiels voor vooraan en achteraan op 14" velgen
-
- Pro Quadrider
mooi machine maar die scooterbandjes vind ik wat te klein voor op zo'n beest !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
is idd zo, of je laat je vario aanpassen.THE DUCK schreef:Als ik lagere banden leg rijd hij te traag of ik zou moeten een andere kroone stekken achteraan en dat is niet meer interesant om te crossen
ben wel op zoek naar laagprofiels voor vooraan en achteraan op 14" velgen
kheb zelf een andere cardan en kroontandwiel steken, maar waarom zou het dan niet meer interessant zijn om te crossen?
kheb met de originele maat banden gereden en nu met laagprofiels.
en veel verschil zit er niet in, en moest het toch tegenvallen, kun je noch altijd lagere crossbanden halen.
maar ben benieuwd hoe het gaat staan met 14" velgen.
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
jip zijn zeer mooien banden die , en passen ook goed er bij . en persoonlijk vind ik die knipperlichten ook maar niks voor op de spatborden .L crosser schreef:brede spearz voorop zoals kevin's raptor 350
maar die kleur is gewoon supper wist nog niet eens dat je die er voor kunt krijgen ziet er zeker goed uit uitgezondert de knipperlichten en de banden
en wat gaa je voor de rest nog aan passen ? uitgezondert de banden dan , neem ik aan
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
er komen nog Full nerfbars op van goldspeed, vering van Olihn en een grotere fueltank van 17 literbarossa chetaa schreef:jip zijn zeer mooien banden die , en passen ook goed er bij . en persoonlijk vind ik die knipperlichten ook maar niks voor op de spatborden .L crosser schreef:brede spearz voorop zoals kevin's raptor 350
maar die kleur is gewoon supper wist nog niet eens dat je die er voor kunt krijgen ziet er zeker goed uit uitgezondert de knipperlichten en de banden
en wat gaa je voor de rest nog aan passen ? uitgezondert de banden dan , neem ik aan
maar de banden zal ik eerst klets rijden natuurlijk zal dan hier een een poll starten om te zien wat het beste zal zijn
de knipperlichten stond er zo op dus ja ,maar ben op zoek naar een witte versie zal dan minder opvallen
Reeds THX voor jullie Positieve reacties