aankoop 250cc smc

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
Huibert
Toeschouwer
Toeschouwer

aankoop 250cc smc

Bericht door Huibert »

Deze quad ben ik van plan te kopen

http://www.quad4funwebwinkel.nl/shop/pr ... cts_id=758

is dit een mooie prijs hoe is de quad dank u .
brumm
Easy Quadrider
Easy Quadrider

SMC 250

Bericht door brumm »

Is gelijk aan de barossa 250, deze heb je nu voor een betere prijs dacht ik.
den dj
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door den dj »

Mijn eerste quad was een SMC zoals deze en had toen 4000 euro betaald en is nu toch al 3 jaar geleden!
Verder zoeken zou ik zeggen als deze je interesseerd.
Ik dacht in aarschot ergens, is een dealer die er (vermoed ik) niet vanaf geraakt .Ik heb hem onlangs nog op kapaza zien staan

Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
ibieboy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door ibieboy »

Ik heb ook nog met een zo een SMC gereden, is een goede machine !
In Sijsele is er ook een dealer van: www.atquads.be
Zéér goeie service en mooie prijzen.
Grtz
- QuadRacing is a Passion -
detoren
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door detoren »

wij hebben ook zoeen dan met derbi sticker er op is lekkere wegquad koop hem niet om echt mee te crossen stukje ofroad gaat zeker lukken en loopt erg lekker door top rond 100kmh al met al een lekkere quad voor een toffe prijs hier in holland staat hij te koop voor onder de 3900 :) veel plezier

http://www.marktplaats.nl/index.php?sre ... 26xref%3D1
baleno
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door baleno »

sorry, maar voor die prijs leg je ietsje bij en koop je een degelijke en vooral 'betrouwbare' : 'suzuki, kawasaki, yamaha'- quad.

mijn eerste quad was een Sym quadrunner 200., prima instapmodelletje, maar had ik hett geweten had ik direkt een suzuki ltz gekocht, stukken beter, je merkt het meteen dat dit wel kwaliteit is.

vergeet niet wat je er maar van zult krijgen als je het na een jaartje moe bent en een zwaardere wilt kopen ! Dan zal je tevreden zijn als je 1500 of 2000 euro kan terugkrijgen...
detoren
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door detoren »

baleno schreef:sorry, maar voor die prijs leg je ietsje bij en koop je een degelijke en vooral 'betrouwbare' : 'suzuki, kawasaki, yamaha'- quad.

mijn eerste quad was een Sym quadrunner 200., prima instapmodelletje, maar had ik hett geweten had ik direkt een suzuki ltz gekocht, stukken beter, je merkt het meteen dat dit wel kwaliteit is.

vergeet niet wat je er maar van zult krijgen als je het na een jaartje moe bent en een zwaardere wilt kopen ! Dan zal je tevreden zijn als je 1500 of 2000 euro kan terugkrijgen...

ietsje bij ? das makkelijk gezegt :) nieuwe suz of ander a merk is gewoon 2 keer zo duur . en 2de hands is in holland alleen een gestolen quad te koop voor normale prijzen

(een raptor vor 2300 ? go wat zou daar nou mis mee zijn ) wel dat zijn de tranen van mensen die bestolen zijn daar doe ik niet aan mee.

Toegevoegd na 51 minuten:
detoren schreef:
baleno schreef:sorry, maar voor die prijs leg je ietsje bij en koop je een degelijke en vooral 'betrouwbare' : 'suzuki, kawasaki, yamaha'- quad.

ietsje bij ? das makkelijk gezegt :) nieuwe suz of ander a merk is gewoon 2 keer zo duur . en 2de hands is in holland alleen een gestolen quad te koop voor normale prijzen

(een raptor vor 2300 ? go wat zou daar nou mis mee zijn ) wel dat zijn de tranen van mensen die bestolen zijn daar doe ik niet aan mee.
en hier op forum zegt de een dat je een nieuwe suz voor 6500 kunt kopen en de ander wil een kawa van bijna 5 jaar oud voor 600 verkopen en ik bedoel dat niet verkeert maar wat is nu wat ?
Plaats reactie