weer op plaatsen geweest waar ik nog nooit eerder geweest ben , heb zelf een paar keer vastgestoken !
hier de pics ...

Hij was verlaagd.. Genoeg gaas geven en ik kom ook wel over die tractorsporenzilladude schreef:tnx guys ! idd leuk om zo wat rond te rijden !
@ nhke: als ik het niet vergeet zal ik u int vervolg iets laten weten he ! maar wij rijden wel soms in veldwegskes waar heel diepe tractorsporen zijn , kweetniet of jij daar doorgeraakt met de scooterbanden, en hij is ook verlaagd zeker ?
mja dat zien we dan wel he![]()
en wij beslissen dat ook op de moment zelf , wij weten nooit op voorhand dat we gaan rijden en ook niet waar ...

maar gas zal je zowizo mogen gevenNHke schreef:Hij was verlaagd.. Genoeg gaas geven en ik kom ook wel over die tractorsporenzilladude schreef:tnx guys ! idd leuk om zo wat rond te rijden !
@ nhke: als ik het niet vergeet zal ik u int vervolg iets laten weten he ! maar wij rijden wel soms in veldwegskes waar heel diepe tractorsporen zijn , kweetniet of jij daar doorgeraakt met de scooterbanden, en hij is ook verlaagd zeker ?
mja dat zien we dan wel he![]()
en wij beslissen dat ook op de moment zelf , wij weten nooit op voorhand dat we gaan rijden en ook niet waar ...![]()