Ik zit met volgende probleem mijn vader heeft in 1997 quad gekocht bij LVC in lommel
was toen te jong en is dus gekocht zonder papieren (LVC is ondertussen falliet) . nu zou ik deze wllen inschrijven maar
zit met problemen bij Yamaha invoerder D'ieteren zeggen ze dat in 1998 de papieren zijn aangevraagd !
Dit heb ik nooit gedaan en ze zeggen dat ik geen PGV nummer meer kan krijgen bij DIV omdat deze vervallen zijn.
Heeft hier iemand nog dit probleem gehad ? kan ik uberhaupt nog papieren hiervoor krijgen ?
Of een telefoon nummer met de juiste dienst die mij kan helpen
Mvg,
Papieren in orde maken Yamaha Warrior, hulp gevraagd
je moet toch een bewijs hebben van aankoop ? Faktuur ?
Als dat in 98 aangevraagd is moet er toch een duplicaat kunnen afgeleverd worden door de invoerder, na een attest van verlies (politie geeft u dit mee)
Als in 98 zou ingeschreven zou zijn, denk ik dat de politie aan de hand van chassisnr kan zien welke nr plaat en welke eigenaar er was ?
Als dat in 98 aangevraagd is moet er toch een duplicaat kunnen afgeleverd worden door de invoerder, na een attest van verlies (politie geeft u dit mee)
Als in 98 zou ingeschreven zou zijn, denk ik dat de politie aan de hand van chassisnr kan zien welke nr plaat en welke eigenaar er was ?
De factuur vind ik niet meer terug
Ik kn dus aan de politie vragen wie deze heeft ingeschreven indien deze al is ingeschreven geweest op iemand anders zijn naam ?
Ik heb het verlies van papieren aangevraagd aan de politie deze komen volgende week eens langs.
Maar hoe moet ik dan opnieuw een roos formulier aanvragen ?
Ik kn dus aan de politie vragen wie deze heeft ingeschreven indien deze al is ingeschreven geweest op iemand anders zijn naam ?
Ik heb het verlies van papieren aangevraagd aan de politie deze komen volgende week eens langs.
Maar hoe moet ik dan opnieuw een roos formulier aanvragen ?
Ik was toen ik mijne had gekocht, naar de politie gegaan...frame nummer gezegd en direct attest van verlies gekregen.
Toen naar een verdeler gegaan van yamaha quads en daar het duplicaat van het gelijkvormigheidsattest aangevraagd. (koste wel 100 euro)
In principe kunt ge hem ook gewoon laten verzekeren en rijden met enkel dat attest van de politie, maar als ze u tegenhouden zou de politie moeilijk kunnen doen...Ge krijgt dan een waarschuwing en dan zult ge u duplicaat zowiezo moeten aanvragen
Toen naar een verdeler gegaan van yamaha quads en daar het duplicaat van het gelijkvormigheidsattest aangevraagd. (koste wel 100 euro)
In principe kunt ge hem ook gewoon laten verzekeren en rijden met enkel dat attest van de politie, maar als ze u tegenhouden zou de politie moeilijk kunnen doen...Ge krijgt dan een waarschuwing en dan zult ge u duplicaat zowiezo moeten aanvragen
denk het niet, verzekering vraagt steeds gelijkvormigheidsattest of zeker kopie hiervan bij iedere afsluiting kontract !tib01 schreef:Ik was toen ik mijne had gekocht, naar de politie gegaan...frame nummer gezegd en direct attest van verlies gekregen.
____________________________________ Enjoy your live ______________________________