Programma om fims te bewerken
-
- Quadrider
- Contacteer:
Programma om fims te bewerken
Ik heb probelemen met Windows movie maker in Vista.
Daarom had ik graag geweten welke programma's jullie zoal gebruiken om films samen te stellen en te bewerken.
Ik zoek een programma dat eenvoudig (zoals moviemaker) te gebruiken is.
Daarom had ik graag geweten welke programma's jullie zoal gebruiken om films samen te stellen en te bewerken.
Ik zoek een programma dat eenvoudig (zoals moviemaker) te gebruiken is.
- Tegazo
- Quadrider
Vroeger gebruikte in ook altijd Pinaccle. Ik werd er enkel helemaal gek van dat het programma altijd vastliep. Toen ben ik ook gaan zoeken naar een ander pakket en uitgekomen om Magix Video Deluxe 2007 Plus (inmiddels is er al een 2008 versie). Dit programma is zeer gebruiksvriendelijk en draait zeer stabiel, ook op Vista. Heb nog nooit spijt gehad dat ik ben overgestapt
Suzuki Z400
-
- Quadracer
-
- Quadfanaat
-
- Quadrider
- Contacteer:
Ik heb Pinnacle Studio 12 geïnstalleerd. Leuk programma en inderdaad gebruiksvriendelijk.AlfA schreef:Pinnacle studio 11
werkt zoals het hoort, redelijk eenvoudig, zelfde manier van werken ongeveer als movie maker, maar met véél meer opties.
Heb onmiddellijk een filmpje in elkaar gebokst: http://www.demoorverkens.net/index_best ... age880.htm (Het is niets speciaals, maar enkel om het programma eens te proberen.)
Bedankt voor de goede tip!