Suzuki LTR 450
Suzuki LTR 450
Hallo,
Ik zou graag een suzuki ltr 450 willen kopen.
Maar aangezien ik er niet zoveel van ken en ik toch een paar vragen heb dacht ik hier even een topicje te maken:)
- welke zijn de aandachtspunten waarop je moet letten bij een aankoop van een occasie voor te zien of hij nog in goede staat is?
- geen achteruit is dat geen groot nadeel voor een onervaren rijder?
- z'n cherry bomb heeft dit geen nadelige gevolgen voor kans op rappere stukken dan zonder cherry bomb?
- een quad waarvan je zeker weet dat hij overkop is gegaan zou je deze nog aanraden?
Alvast bedankt
Greetz
Ik zou graag een suzuki ltr 450 willen kopen.
Maar aangezien ik er niet zoveel van ken en ik toch een paar vragen heb dacht ik hier even een topicje te maken:)
- welke zijn de aandachtspunten waarop je moet letten bij een aankoop van een occasie voor te zien of hij nog in goede staat is?
- geen achteruit is dat geen groot nadeel voor een onervaren rijder?
- z'n cherry bomb heeft dit geen nadelige gevolgen voor kans op rappere stukken dan zonder cherry bomb?
- een quad waarvan je zeker weet dat hij overkop is gegaan zou je deze nog aanraden?
Alvast bedankt
Greetz
-
- Quadrunner
- Berichten: 662
- Lid geworden op: di 02 okt, 2007 13:51
Wat ben je van plan met de quad? op de weg of alleen terein ?
Ik zou zeker geen quad koope waarvan je weet dat die over de kop is gegaan..
En een ltr uit 2008 zit een fabrieks fout ik dat ik weet in de versnellings bak dus die zou ik afraden.
En een cherry bomb heb geen nadelige gevolge voor het rechte eind hij gaat juist alleen maar harder met een ander uitlaatje erbij
En geen achteruit lijkt me geen nadel je heb arme en spiere gekrege ken je hem zo effe omtille mocht dat nodig zijn
Kijk vooral goed of er niks krom is of gescheurd met een 450 word vaak aardig mee gecrosst en wil je nog wellis over de kop slaan of dergelijke
Verder kan ik je niet helpen Succes
Ik zou zeker geen quad koope waarvan je weet dat die over de kop is gegaan..
En een ltr uit 2008 zit een fabrieks fout ik dat ik weet in de versnellings bak dus die zou ik afraden.
En een cherry bomb heb geen nadelige gevolge voor het rechte eind hij gaat juist alleen maar harder met een ander uitlaatje erbij
En geen achteruit lijkt me geen nadel je heb arme en spiere gekrege ken je hem zo effe omtille mocht dat nodig zijn
Kijk vooral goed of er niks krom is of gescheurd met een 450 word vaak aardig mee gecrosst en wil je nog wellis over de kop slaan of dergelijke
Verder kan ik je niet helpen Succes
-
- Quadrunner
- Berichten: 633
- Lid geworden op: ma 06 dec, 2004 01:16
- Locatie: in de buurt van boxmeer
voor 80 euro is datprobleem opgelost met de versnellings bak
suzuki ltr450
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
ik heb ook een ltr met bouwjaar 2008 en ik cross ermee
kan als enige ervaring meegeven de suzuki blokken werken origineel al super enkel heb ik die cherrybomb geplaatst en deze heeft als enige werking dat die de quad overschakeld van roadmap naar racemap en dat de quad(motor) dus sportiever is (word)
betreft de versnellingsbak ik heb er tot nu toe 30 uur mee gereden gewone cross als endurance en heb er nog niks van versteveging ingestoken en werkt " tot nu toe" nog altijd goed
die versteveging zat er bij mijne teammaat wel in en hij had wel problemen en eeft een volledige revisie van de versnellingsbak moeten doen
volgens mij hangt het allemaal af van de manier van rijden en schakelen mijn goede raad behandel u quad zoals u vrouw (vriendin) maar dan nog beter
kefke #15
kan als enige ervaring meegeven de suzuki blokken werken origineel al super enkel heb ik die cherrybomb geplaatst en deze heeft als enige werking dat die de quad overschakeld van roadmap naar racemap en dat de quad(motor) dus sportiever is (word)
betreft de versnellingsbak ik heb er tot nu toe 30 uur mee gereden gewone cross als endurance en heb er nog niks van versteveging ingestoken en werkt " tot nu toe" nog altijd goed
die versteveging zat er bij mijne teammaat wel in en hij had wel problemen en eeft een volledige revisie van de versnellingsbak moeten doen
volgens mij hangt het allemaal af van de manier van rijden en schakelen mijn goede raad behandel u quad zoals u vrouw (vriendin) maar dan nog beter
kefke #15
LTZ-400 = allround
LTR450 = cross
zo is het eenvoudig uitgelegd. natuurlijk kan je met de 450 ook ON road, zoals ik, maar er is gewoon meer onderhoud aan, regelmatiger revisie, etc, maar je krijgt er dan ook wel véél meer power voor in de plaats. ik vond 't de overstap zeker waard (ik heb eerst de 400 gehad)
LTR450 = cross
zo is het eenvoudig uitgelegd. natuurlijk kan je met de 450 ook ON road, zoals ik, maar er is gewoon meer onderhoud aan, regelmatiger revisie, etc, maar je krijgt er dan ook wel véél meer power voor in de plaats. ik vond 't de overstap zeker waard (ik heb eerst de 400 gehad)
-
- Toeschouwer
- Berichten: 16
- Lid geworden op: do 07 sep, 2006 13:20
- Locatie: Merelbeke
Ltr is beestig quadje. Wel om de 10 tankbeurten onderhoud geven (bij enkel baan gebruik). Cherry blijkt leuk maar haalt bij mij niks uit. Wrs is men racemap reeds geopend...Maar normaal met cherry paar pk bij dus in eerste en 2de beter trekken en geen nadelige gevolgen (wel luchtfilter deksel en spark arrestor er af halen). Succes!