Pagina 1 van 1
Suzuki LTR 450
Geplaatst: ma 15 sep, 2008 14:43
door Mefisto
Hallo,
Ik zou graag een suzuki ltr 450 willen kopen.
Maar aangezien ik er niet zoveel van ken en ik toch een paar vragen heb dacht ik hier even een topicje te maken:)
- welke zijn de aandachtspunten waarop je moet letten bij een aankoop van een occasie voor te zien of hij nog in goede staat is?
- geen achteruit is dat geen groot nadeel voor een onervaren rijder?
- z'n cherry bomb heeft dit geen nadelige gevolgen voor kans op rappere stukken dan zonder cherry bomb?
- een quad waarvan je zeker weet dat hij overkop is gegaan zou je deze nog aanraden?
Alvast bedankt
Greetz
Geplaatst: ma 15 sep, 2008 16:08
door Randy Yamaha
Wat ben je van plan met de quad? op de weg of alleen terein ?
Ik zou zeker geen quad koope waarvan je weet dat die over de kop is gegaan..
En een ltr uit 2008 zit een fabrieks fout ik dat ik weet in de versnellings bak dus die zou ik afraden.
En een cherry bomb heb geen nadelige gevolge voor het rechte eind hij gaat juist alleen maar harder met een ander uitlaatje erbij
En geen achteruit lijkt me geen nadel je heb arme en spiere gekrege ken je hem zo effe omtille mocht dat nodig zijn
Kijk vooral goed of er niks krom is of gescheurd met een 450 word vaak aardig mee gecrosst en wil je nog wellis over de kop slaan of dergelijke
Verder kan ik je niet helpen Succes
Geplaatst: ma 15 sep, 2008 16:36
door Mefisto
M'n bedoeling is vooral om ermee op de weg terijden maar ook wel eens om te gaan crossen.
Geplaatst: ma 15 sep, 2008 16:37
door detoren
wij hebben een quad zonder en een met achteruit in dat geval is mijn ltz 400 ideaal
Geplaatst: ma 15 sep, 2008 18:20
door jeoentjuh
voor 80 euro is datprobleem opgelost met de versnellings bak
Geplaatst: ma 15 sep, 2008 19:01
door AlfA
't is niet alleen model 2008 dat dit probleem heeft hoor, alle LTR's hebben dat, en zoals gezegd, dit is vrij eenvoudig op te lossen.
Eentje wat overkop is gegaan, zou ik héél goed opletten, om deze te kopen, je hebt al snel iets krom aan het frame bij zo'n klap.
Geplaatst: di 16 sep, 2008 19:01
door L crosser
ik heb een 2008 en heb er totaal geen problemen mee
zeer goede quad en makkelijk te berijden
Geplaatst: zo 21 sep, 2008 10:20
door kefke 11
ik heb ook een ltr met bouwjaar 2008 en ik cross ermee
kan als enige ervaring meegeven de suzuki blokken werken origineel al super enkel heb ik die cherrybomb geplaatst en deze heeft als enige werking dat die de quad overschakeld van roadmap naar racemap en dat de quad(motor) dus sportiever is (word)
betreft de versnellingsbak ik heb er tot nu toe 30 uur mee gereden gewone cross als endurance en heb er nog niks van versteveging ingestoken en werkt " tot nu toe" nog altijd goed
die versteveging zat er bij mijne teammaat wel in en hij had wel problemen en eeft een volledige revisie van de versnellingsbak moeten doen
volgens mij hangt het allemaal af van de manier van rijden en schakelen mijn goede raad behandel u quad zoals u vrouw (vriendin) maar dan nog beter
kefke #15
Geplaatst: vr 26 sep, 2008 00:05
door baleno
Wat zijn de grote verschillen tussen LTZ400 en LTR450
+ is de LTR meer onderhouds gevoelig ? <piston snel stuk en dergelijke ?
LTR blijft mooier sportiever .
Geplaatst: vr 26 sep, 2008 09:40
door AlfA
LTZ-400 = allround
LTR450 = cross
zo is het eenvoudig uitgelegd. natuurlijk kan je met de 450 ook ON road, zoals ik, maar er is gewoon meer onderhoud aan, regelmatiger revisie, etc, maar je krijgt er dan ook wel véél meer power voor in de plaats. ik vond 't de overstap zeker waard (ik heb eerst de 400 gehad)
Geplaatst: zo 28 sep, 2008 17:59
door raptorfreakske_86
Ltr is beestig quadje. Wel om de 10 tankbeurten onderhoud geven (bij enkel baan gebruik). Cherry blijkt leuk maar haalt bij mij niks uit. Wrs is men racemap reeds geopend...Maar normaal met cherry paar pk bij dus in eerste en 2de beter trekken en geen nadelige gevolgen (wel luchtfilter deksel en spark arrestor er af halen). Succes!