Voor en Nadelen van scooterbanden
Voor en Nadelen van scooterbanden
Onlangs zag ik een quad met vooraan scooterbanden en achteraan heel brede banden.
Ik vond dit wel mooi.
Graag uw mening over scooter banden ?
Ik wil ook achteraan naar breed heb momenteel 20-11-9 steek 11 tot hoe breed kan ik gaan met nieuw velgen ?
Mvg Luc
Ik vond dit wel mooi.
Graag uw mening over scooter banden ?
Ik wil ook achteraan naar breed heb momenteel 20-11-9 steek 11 tot hoe breed kan ik gaan met nieuw velgen ?
Mvg Luc
Laatst gewijzigd door nijsluc op do 18 sep, 2008 11:10, 2 keer totaal gewijzigd.
ITP SS112?
Heb net eens gekeken en zijn al 12" of zelfs 14"..
Welke quad heb je?
hier is een video van de velgen dat je wil..
http://www.youtube.com/watch?v=38JH815KZcI
Heb net eens gekeken en zijn al 12" of zelfs 14"..
Welke quad heb je?
hier is een video van de velgen dat je wil..
http://www.youtube.com/watch?v=38JH815KZcI
Laatst gewijzigd door nijsluc op do 18 sep, 2008 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ik eerlijk mag zijn, dan zijn die ITP's en de Tork's in mijn ogen niet zo mooi..
Maar daarom kan jij ze wel mooi vinden he, als jij ze mooi vind gewoon doen dan.. Je moet wel opkijken dat de velgen in jou steek zijn, zodat ze passen..
Mijn smaak gaat meer uit naar de merken Douglas en gewone chrome ITP's gelijk ik heb liggen
12" is niet de velgbreedte, maar de hoogte.. meestal is het grootste getal de hoogte en het kleinste de breedte
Maar daarom kan jij ze wel mooi vinden he, als jij ze mooi vind gewoon doen dan.. Je moet wel opkijken dat de velgen in jou steek zijn, zodat ze passen..
Mijn smaak gaat meer uit naar de merken Douglas en gewone chrome ITP's gelijk ik heb liggen
12" is niet de velgbreedte, maar de hoogte.. meestal is het grootste getal de hoogte en het kleinste de breedte
-
Grizzly700
- Quadrunner

- Contacteer:
Hoi,
Wat ik persoonlijk erg mooie velgen vindt is de ITP SS 112 sport , erg mooie velgies.
Hoe het zit met de maat is als volgt
Als er dit op de band staat (voorbeeld)
21-8-10 dan is eerste cijfer hoogte van band tweede cijfer is breedte van de band en derde cijfer is velgmaat.
Als er dit opstaat (voorbeeld)
225-40-10
Dan is het eerste cijfer de breedte tweede cijfer is de hoogte en derde cijfer is de velgmaat.
Er zijn weinig (weg) banden die breeder als 10" gaan,
Crossbanden zijn wel tot 11"te krijgen.
En nog even over de scooterbanden
soms staat het wel mooi maar niet altijd, ligt aan het type quad.
Hoe het rijd, geen flauw idee geen ervaring mee maar wat ik hoor is dat het heeeeeeeel apart rijd
groetjes.
Wat ik persoonlijk erg mooie velgen vindt is de ITP SS 112 sport , erg mooie velgies.
Hoe het zit met de maat is als volgt
Als er dit op de band staat (voorbeeld)
21-8-10 dan is eerste cijfer hoogte van band tweede cijfer is breedte van de band en derde cijfer is velgmaat.
Als er dit opstaat (voorbeeld)
225-40-10
Dan is het eerste cijfer de breedte tweede cijfer is de hoogte en derde cijfer is de velgmaat.
Er zijn weinig (weg) banden die breeder als 10" gaan,
Crossbanden zijn wel tot 11"te krijgen.
En nog even over de scooterbanden
Hoe het rijd, geen flauw idee geen ervaring mee maar wat ik hoor is dat het heeeeeeeel apart rijd
groetjes.
Laatst gewijzigd door Grizzly700 op do 18 sep, 2008 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
cyclonedriver
- Quadrunner

-
Grizzly700
- Quadrunner

- Contacteer: