kfx 400 wheelie oefen
kfx 400 wheelie oefen
yamaha blaster
-> Nerfbars
->Atx bumper
-> Verbreding
-> Prodesign kill switch
-> Nerfbars
->Atx bumper
-> Verbreding
-> Prodesign kill switch
Je kan der al goed mee overweg, kan je al versmijten tijdens je wheelie?
http://www.demoddervossen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
z400_racer
- Quadracer

hoe heb jij dat geleerd? en in welke vites doe je dat? het optrekken dan?
super
super
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
zilladude
- Pro Quadrider

vette wheelie's !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
z400_racer
- Quadracer

in 2de? moet ge toch al nekeer fameus trekken aan u stuur nie?::jonas:: schreef:ja ik rij in 2de en dan trek ik hem over en dan naar derde enz... en dan spelen met de gas het is net een reflex dat je hebt en altijd je zorgen dat je niet ver van je achterrem bent met je voet
danku voor de reacties
rijd ge nog me originele tandwielverhouding? of steekt er vanvoor al een tandje minder op?
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
Standaard is de z400 in 4de op z'n achterwielen te krijgen.z400_racer schreef: in 2de? moet ge toch al nekeer fameus trekken aan u stuur nie?
rijd ge nog me originele tandwielverhouding? of steekt er vanvoor al een tandje minder op?
Let wel: standaard is niet alleen motor en tandwielverhouding, maar ook standaard velgen, banden, bumper, A-armen, veringen,...
Bijna iedere verandering op dit vlak is een gewichtstoename op de neus wat nefast is voor het makkelijk omhoog krijgen.
KFX540
-
Petrov
- Easy Quadrider

ik ga mee met wat joachim zegt hoor
de mijne is al verlaagt met kw veren en kmoet zeggen k'krijg hem niet meer met zijn neus omhoog of toch met veel moeite
in eerste schiet hij omhoog, 2de zou nog lukken, maar 3de blijft hij mooi met zijn pootjes op de grond hoor
de mijne is al verlaagt met kw veren en kmoet zeggen k'krijg hem niet meer met zijn neus omhoog of toch met veel moeite
in eerste schiet hij omhoog, 2de zou nog lukken, maar 3de blijft hij mooi met zijn pootjes op de grond hoor
I don't drive fast, I fly low
Husqvarna smr 510... Hell yeah!
quadfun.be
Husqvarna smr 510... Hell yeah!
quadfun.be