Beetje raad gevraagd?
Beetje raad gevraagd?
Kan er iemand mij helpen?
Een paar mensen van op het forum hadden mij aangeraden om een 700cc te kopen, vermits ik de quad ga gebruiken om op de weg en in de bos en offroad te rijden (dus niet om te crossen). Mijn oog was daarom ook gevallen op een Raptor 700R SE van 2007. Nu was ik testrak eens langst gegaan bij de verzekering, blijkt dat niemand mij boven de 700cc een verzekering wil geven omdat ik nog maar 21 ben. Een Quad onder de 500cc zou me +-280 euro verzekering kosten..
Nu zit ik dus met een probleempje
Kan iemand mij een goeie 400 of 450 aanraden? Zoals ik al zei, niet om te crossen, gewoon wat verantwoord "zot" doen op de weg en offroad..
Ik vind de nieuwe KFX450R wel iets hebbe!
Alvast bedankt
Greetz Svenchez
Een paar mensen van op het forum hadden mij aangeraden om een 700cc te kopen, vermits ik de quad ga gebruiken om op de weg en in de bos en offroad te rijden (dus niet om te crossen). Mijn oog was daarom ook gevallen op een Raptor 700R SE van 2007. Nu was ik testrak eens langst gegaan bij de verzekering, blijkt dat niemand mij boven de 700cc een verzekering wil geven omdat ik nog maar 21 ben. Een Quad onder de 500cc zou me +-280 euro verzekering kosten..
Nu zit ik dus met een probleempje
Kan iemand mij een goeie 400 of 450 aanraden? Zoals ik al zei, niet om te crossen, gewoon wat verantwoord "zot" doen op de weg en offroad..
Ik vind de nieuwe KFX450R wel iets hebbe!
Alvast bedankt
Greetz Svenchez
Another one bites to dust..
je moet eens kijken wat er op de papeier staat aangegeven
hoeveel kw een raptor heeft
meestal staan er een stuk minder op papier, dan hij werkelijk heeft
misschien als je de verzekeringsagent verteld dat je quad is begrenst, dat ze je wel een verzekering willen verkopen
misschien als je de verzekeringsagent verteld dat je quad is begrenst, dat ze je wel een verzekering willen verkopen
never drive faster then your angel can fly
mss wel, ma die vroeg me alleen de cilinderinhoud en vroeg niks over aantal kw's ofzo dus daarom.. ben ook nie van plan om 600 of 700 euro te gaan betalen aan verzekering 280euro vond ik een mooi bedrag!mx jake schreef:je moet eens kijken wat er op de papeier staat aangegeven
- yamahakoppel
- Quad GOD
cc maken niets uit normaal voor de verzekering, ik betaal voor de 350 en de 700 evenveel ga eens naar een andere verzekering of zeg eens tegen jouw verzekering dat je weg gaat bij hem als hij jou niet verzekerd ik heb dit ook gedaan voor mijn 2 de wagen was direct geregeld toen, heb er 6 verzekeringen lopen dus
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Hoi,yamahakoppel schreef:cc maken niets uit normaal voor de verzekering, ik betaal voor de 350 en de 700 evenveel ga eens naar een andere verzekering of zeg eens tegen jouw verzekering dat je weg gaat bij hem als hij jou niet verzekerd ik heb dit ook gedaan voor mijn 2 de wagen was direct geregeld toen, heb er 6 verzekeringen lopen dus
Bij de meeste verzekeringen word de premie bepaald naar de cilinder inhoud van quad of motorfiets.
Je hebt een groep tot 500cc en dan er boven.
Bij motorfietsen heb je dan wel nog de supersport klasse,heeft te maken met pk gewicht verhouding maar dit is bij een quad niet van toepassing
Ik ben bij diverse verzekerings makelaars geweest om de quad(kfx 700) van de zoon en de motorfiets(fmx 650) van de oudste zoon verzekerd te krijgen en overal was het tot 500cc of er boven,alleeen scheelde de premie wel,
deze varieerde van meer dan 1.000€ tot rond de 500€ per jaar als tweede voertuig bij de wagen.
grt.
Re: Beetje raad gevraagd?
sorry voor offtopic, maar de afbeelding die jij hebt Svenchez, is een vriend van mij.
is een 50cc quad
hoe kom je daaraan als ik vragen mag ? die foto staat niet echt veel op internet volgens mij
is een 50cc quad
hoe kom je daaraan als ik vragen mag ? die foto staat niet echt veel op internet volgens mij
Re: Beetje raad gevraagd?
amai maar een 50'tje nice.. wel gewoon via google dat ik die gevonden hebIzzY schreef:sorry voor offtopic, maar de afbeelding die jij hebt Svenchez, is een vriend van mij.
is een 50cc quad