verziek het niet voor een ander

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
QUADFATHER72
Quadfanaat
Quadfanaat

verziek het niet voor een ander

Bericht door QUADFATHER72 »

Randy Yamaha
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Randy Yamaha »

Tis vaak maar een kleine groep die de rest een slechte naam geeft..
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

tja er zijn er altijd die het verkloten voor de rest , maar eerlijk gezegd als ik een mooi bosje in de buurt had zou ik er ook mss wel eens gaan crossen terwijlt het wss niet mag, want ge moet eerlijk zijn , wat mag er nog ? ... je moet natuurlijk niet alle dagen of elke week daar gaan rijden want dat is wel problemen zoeken ..
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ook al doe je dat maar 1 keer, en mensen die er tegen zijn zien dat, dan krijg je dit soort berichten. Mensen dikken al snel een verhaal aan, en uiteindelijk krijgen ze de groenen toch wel mee. Ze weten dan niet of jij dat elke dag doet, of maar 1x, dat maakt dan niets meer uit.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

al goed dat ze zelf inzien dat het probleem niet opgelost wordt door op een bepaalde plaats buizen te leggen, maar dat de oplossing ligt bij meer legale terreinen.
baleno
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door baleno »

eigenlijk hebben ze voor een stuk gelijk, staat in dat er meer legale plaatsen moeten bijkomen... :applaus:

moeten we onze nr platen niet meer bedekken, spaart tijd en plakband :mrgreen:
:quad: ____________________________________ Enjoy your live ______________________________ :quad:
kees
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door kees »

Dit heb ik ook gelezen in ons plaatselijk blaadje:
http://www.ad.nl/binnenland/2663572/Cro ... taboe.html
Ik vind het echt abnormaal dat je niet mag rijden in de zandgroeve in Landgraaf. Het ligt echt heel afgelegen, wonen geen mensen in de buurt alleen wandelaars (ook niet veel). Er rijden 5 dagen per week van 's morgens tot 's avonds vrachtwagens/graafmachine's en alles wat erbij komt kijken. Dan vind ik het echt treurig dat ze gaan zeuren als er 2 dagen in de week word gecrosst (alleen met MOOI weer). Ik heb de buizen zien liggen maar als je de ingang blokkeerd, zoeken mensen andere wegen. En geloof mij, ze maken echt niks kapot, gaan niet door de natuur alleen door de zand. Er word echt NIKS kapot gemaakt daar. En ik erger me dood aan de mensen die 1x een quad zien en meteen "hey fia, moet je nou es kijken". "Ja Bert, ik vind het maar knap gevaarlijk". Die mensen GRRRR (moet stoppen daarover anders heb ik dadelijk een ban). Weet je wie dat zijn? Die zondag toerristen van 65+ ooh wat haat ik die oudjes toch. Het liefste reed ik ze omver! Echt ongelooflijk.

On on on on on ongelooflijk wat een zeikerds.

Ohja, het "bos" (whahahahhahaha haaaaahahahaha" waar ze het hier over hebben, is 10meter bij 5meter). Denk maar niet dat hier mensen wandelen, alleen voorbij wandelen.

En nee ik rijd hier niet, want ik cross niet. Ik heb baanbanden en ben erg zuinig op mijn quad. Wat ik wel soms doe is erheen rijden en dan de quad parkeren en kijken. Want ik vind kijken mooier dan zelf mee rijden.

Blijven ze uit de natuurlijk, gaan ze nog zeiken zo zie je maar. Het is echt zand zand en nog eens zand. En mij hadden ze laats daar aangehouden. "Ja we dachten dat je crossen". Boete van 45 euro omdat ze zeiden dat ik 80 reed waar je 60 reed. Min correctie 72. Maar hun moesten omdraaien en trokken hem door tot de 100 is toch logisch? Die wout, moet stoppen sorry.

Ik hoop echt dat meen ik echt met oprecht dat alle bossen in nederland afbranden. Geen enkele boom meer overeind blijft. En dan met de groeten van mij. Ik hoop het echt voor die natuurfreaks dat ze niks meer hebben. Ik bid er bijna voor.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
baleno
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door baleno »

kees schreef:Dit heb ik ook gelezen in ons plaatselijk blaadje:
Ik vind het echt abnormaal dat je niet mag rijden in de zandgroeve in Landgraaf. Het ligt echt heel afgelegen, wonen geen mensen in de buurt alleen wandelaars (ook niet veel). Er rijden 5 dagen per week van 's morgens tot 's avonds vrachtwagens/graafmachine's en alles wat erbij komt kijken. Dan vind ik het echt treurig dat ze gaan zeuren als er 2 dagen in de week word gecrosst (alleen met MOOI weer). Ik heb de buizen zien liggen maar als je de ingang blokkeerd, zoeken mensen andere wegen. En geloof mij, ze maken echt niks kapot, gaan niet door de natuur alleen door de zand. Er word echt NIKS kapot gemaakt daar. En ik erger me dood aan de mensen die 1x een quad zien en meteen "hey fia, moet je nou es kijken". "Ja Bert, ik vind het maar knap gevaarlijk". Die mensen GRRRR (moet stoppen daarover anders heb ik dadelijk een ban). Weet je wie dat zijn? Die zondag toerristen van 65+ ooh wat haat ik die oudjes toch. Het liefste reed ik ze omver! Echt ongelooflijk.

Ohja, het "bos" (whahahahhahaha haaaaahahahaha" waar ze het hier over hebben, is 10meter bij 5meter). Denk maar niet dat hier mensen wandelen, alleen voorbij wandelen.

En nee ik rijd hier niet, want ik cross niet. Ik heb baanbanden en ben erg zuinig op mijn quad. Wat ik wel soms doe is erheen rijden en dan de quad parkeren en kijken. Want ik vind kijken mooier dan zelf mee rijden.

Blijven ze uit de natuurlijk, gaan ze nog zeiken zo zie je maar. Het is echt zand zand en nog eens zand. En mij hadden ze laats daar aangehouden. "Ja we dachten dat je crossen". Boete van 45 euro omdat ze zeiden dat ik 80 reed waar je 60 reed. Min correctie 72. Maar hun moesten omdraaien en trokken hem door tot de 100 is toch logisch? Die wout, moet stoppen sorry.

Ik hoop echt dat meen ik echt met oprecht dat alle bossen in nederland afbranden. Geen enkele boom meer overeind blijft. En dan met de groeten van mij. Ik hoop het echt voor die natuurfreaks dat ze niks meer hebben. Ik bid er bijna voor.
en zeggen hoeveel van die 65+'ers zelf met een quad rijden (is wel met batterijen en een luxe zetel, en heel kleine wieltjes) :rock:
:quad: ____________________________________ Enjoy your live ______________________________ :quad:
kees
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door kees »

baleno schreef:
kees schreef:Dit heb ik ook gelezen in ons plaatselijk blaadje:

en zeggen hoeveel van die 65+'ers zelf met een quad rijden (is wel met batterijen en een luxe zetel, en heel kleine wieltjes) :rock:
Lol en een lawaai wat die dingen maken niet meer normaal! Ik ga es klagen denk ik.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

ik zelf rij ook in een groeve waar het niet mag , maar niemand komt klagen op 5 kilometer afstand rondom wonen geen mensen , en dat van landgraaf wist ik niet , waar lichtdat dan ?

en die 65+ zijn ook zeer lijp bezig op die karren van hun , die denken dat alles van hun is enzo , en denken dat iedereen stopt voor de als ze de weg over steken ( zelfs al eens mee gemaakt ) , en dan denken ze dat ze zig aan de regels houden , doen ze ook maar de rest was slingeren met die karren over het fietsenpat dat geen fietser langskomt :hot: en die 45 karetjes gruwel ik me kapot aan , liefste beuk ik ze van de weg , maakt niet uit hoe , het was voor de jongeren bedoelt zijden ze , merkt iedereen 80 % rijden er 60 + er in :hot: :x
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

zilladude schreef:tja er zijn er altijd die het verkloten voor de rest , maar eerlijk gezegd als ik een mooi bosje in de buurt had zou ik er ook mss wel eens gaan crossen terwijlt het wss niet mag, want ge moet eerlijk zijn , wat mag er nog ? ... je moet natuurlijk niet alle dagen of elke week daar gaan rijden want dat is wel problemen zoeken ..
Als iedereen zo denkt is dat mooi bosje binnen de kortste keren een crossparcours ..

Ik begrijp je wel hoor, ik denk ook soms van, damn da's nu echt een mooi plaatske, maarja, met pijn in het hart draai ik me toch om.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
detoren
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door detoren »

ik mag met mijn auto niet hardrijen op snelweg .

als ik met mijn minibike oop de weg kom pakken ze hem af .

ik mag met mijn motor niet meer op de dijk .

ik mag met mijn quad niet in het bos ?

ach lieve heer vertel me aub waar een man een jongen mag zijn .
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

in de tuin meter bij meter rondjes draaien :cry: idd binnenkort mag je niks meer :x
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

barossa chetaa schreef:in de tuin meter bij meter rondjes draaien
Zelfs dat mag je wettelijk gezien niet doen.
baleno
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door baleno »

alléé, in uwe salon dan rond de salontafel. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Plaats reactie