De eerste BAJA Test-Movie!!!
De eerste BAJA Test-Movie!!!
Hello Guys,
Hier ben ik dan met mijn eerste filmpje van de baja zodat jullie kunnen zien wat de baja inhoud.
Aangezien ik nog geen papieren heb is de eerste test achter op de parking van de makro gebeurt (met El timbo en Gerry)
Deze baja is 100% stock en daarom dit filmpje hey, vooralleer ik begin te tunen
Eerste opmerking van me is Power dat je zelfs baanbanden kunt doen schreeuwen op asfalt en stabiel als geen ander
http://users.pandora.be/hellracer/movies/Bajatest.wmv
Hier ben ik dan met mijn eerste filmpje van de baja zodat jullie kunnen zien wat de baja inhoud.
Aangezien ik nog geen papieren heb is de eerste test achter op de parking van de makro gebeurt (met El timbo en Gerry)
Deze baja is 100% stock en daarom dit filmpje hey, vooralleer ik begin te tunen
Eerste opmerking van me is Power dat je zelfs baanbanden kunt doen schreeuwen op asfalt en stabiel als geen ander
http://users.pandora.be/hellracer/movies/Bajatest.wmv
Laatst gewijzigd door Hellracer op zo 30 mei, 2004 18:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
-
- Quad Expert
Het filmpje is hier op mijn pc haast niet af te spelen, zo schokkig
Ook raar, ik kan die wmv niet door/terugspoelen
Maar kheb het wel een beetje kunnen zien, ziet er zalig uit, ik verlang al naar de volgende testfilmpjes!
Met welke plugins doe je die intro?
Kzou die eigenlijk ook wel eens willen
Ook raar, ik kan die wmv niet door/terugspoelen
Maar kheb het wel een beetje kunnen zien, ziet er zalig uit, ik verlang al naar de volgende testfilmpjes!
Met welke plugins doe je die intro?
Kzou die eigenlijk ook wel eens willen
White LTZ-450 - powered by MSD -
Het is geen actie natuurlijk het is mijn eerste TEST-movie
Dat intro'ke van mij HEllracer gedoen neemt alleen al 60MB in full quality, kan dit niet doorsturen en met de VEG alleen ben je niets sorry, maar zal ook eens lessen TOPIC geven hier
Dat intro'ke van mij HEllracer gedoen neemt alleen al 60MB in full quality, kan dit niet doorsturen en met de VEG alleen ben je niets sorry, maar zal ook eens lessen TOPIC geven hier
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
-
- Quad Expert
nene dat bedoel ik niet: niet de gerenderde file, maar de veg van de intro met de gelinkte bestanden (zijn toch enkel afbeeldingen?)Hellracer schreef:Het is geen actie natuurlijk het is mijn eerste TEST-movie
White LTZ-450 - powered by MSD -
Kzal zien wat ik voor je kan doen, t'is eingelijk doorschijnende tekst plus Noise/Ligth RAys en dan visible maken van links naar rechtsFré schreef:nene dat bedoel ik niet: niet de gerenderde file, maar de veg van de intro met de gelinkte bestanden (zijn toch enkel afbeeldingen?)Hellracer schreef:Het is geen actie natuurlijk het is mijn eerste TEST-movie
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
Neej want dan kan ik hem niet onderhouden want rijd veel kapot dan en slijtage enzo.L.D. schreef:Niet mis! Ga je er nooit mee gaan crossen?
Ik er meerendeels gewoon op straat rijden en crossen en de veldwegen enzo.
Backbone's Baja zal binnenkort ook Cross-uitgersut zijn als ik hem hoorde aan de lijn daarstraks. Wij wisselen elke tip die we hebben om de baja zo goed mogelijk te tunen zelfs gratise tips.
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!