Nieuwe banden
Nieuwe banden
Vandaag een setje nieuwe achterbanden gekocht, nu heb ik een probleem en mischien dat iemand mij hier verder kan helpen.
de banden waren plat gedrukt en heb ik vanmorgen losgemaakt ze zijn een beeje uit elkaar gekomen maar niet veel.
toen ik ze kocht vroeg ik of zij ze erop wilden leggen maar zij hadden geen apparaat om dat te doen dat deden ze ook altijd bij een plaatselijke bandeboer
zij zeide tegen mij dat je het ook wel zelf kon doen dus vanavond thuis gekomen meteen aan de slag gegaan de band lag er zo op maar toen het oppompen dat kon ik wel vergeten de band is te plat en wil niet op de velg schieten nu mijn vraag wat kan ik hier aan doen hoe gaat mij dat wel lukken.
de banden waren plat gedrukt en heb ik vanmorgen losgemaakt ze zijn een beeje uit elkaar gekomen maar niet veel.
toen ik ze kocht vroeg ik of zij ze erop wilden leggen maar zij hadden geen apparaat om dat te doen dat deden ze ook altijd bij een plaatselijke bandeboer
zij zeide tegen mij dat je het ook wel zelf kon doen dus vanavond thuis gekomen meteen aan de slag gegaan de band lag er zo op maar toen het oppompen dat kon ik wel vergeten de band is te plat en wil niet op de velg schieten nu mijn vraag wat kan ik hier aan doen hoe gaat mij dat wel lukken.
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
-
- Quadracer
hmm staat enkele topics terug nog ergens vermeld, weet neit net meer wat ze daar gezegt hadden want je kan je er moeilek een luchtkanon voor kopen
Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=24939
heb het even opgezocht,neem maar eens rustig door
Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=24939
heb het even opgezocht,neem maar eens rustig door
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
één zijde invetten en met je voet binnenzijde van velg drukken en met beide handen de band proberen te trekken zodat die wat blijft steken, dan voorzichtig tegen muur de band duwen en oppompen.
andere manier is de band er terug af en band openspannen en karton inzetten en zo een dag laten rusten dan staat de band terug open.
als de banden zo dicht staan is het dat ze op mekaar gestapeld zijn en door het gewicht plat gedrukt zijn.
andere manier is de band er terug af en band openspannen en karton inzetten en zo een dag laten rusten dan staat de band terug open.
als de banden zo dicht staan is het dat ze op mekaar gestapeld zijn en door het gewicht plat gedrukt zijn.
____________________________________ Enjoy your live ______________________________
nee ik denk dat zij ze plat drukken om er meer in een container te kunnen krijgen hoe meer plaats hoe meer er in kunnen. maar ik ga het is even proberen wat jij zijbaleno schreef:één zijde invetten en met je voet binnenzijde van velg drukken en met beide handen de band proberen te trekken zodat die wat blijft steken, dan voorzichtig tegen muur de band duwen en oppompen.
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
- trike power
- Toeschouwer
Re: Nieuwe banden
wat je ook kan doen maar das nogal tricky is met haarlak en een aansteker
eerst in de binnenkant van de band spuiten met haarlak en op de buitenkant ook een bekke en dan de fik erin
de haarlak zal een korte steekvlam geven die zodaning plots druk maakt in de band dat deze op de band zal springen
heb het al gezien met een dikke jeep
at own risk
eerst in de binnenkant van de band spuiten met haarlak en op de buitenkant ook een bekke en dan de fik erin
de haarlak zal een korte steekvlam geven die zodaning plots druk maakt in de band dat deze op de band zal springen
heb het al gezien met een dikke jeep
at own risk
viva mxu 250
beter 1 grote vis in de hand dan 10 in het water
een visser sterft niet hij ruikt alleen maar zo
de vijzen durven wel eens uit de kymco trillen
GAAN MET DE BANAAN
beter 1 grote vis in de hand dan 10 in het water
een visser sterft niet hij ruikt alleen maar zo
de vijzen durven wel eens uit de kymco trillen
GAAN MET DE BANAAN
-
- Quadracer
steek een binnenband in de band en pomp hem op laat hem zo een paar dagen staan en de band is ook terug in orde.
je kan ook balkjes in de band steken en hem zo ver te open trekken en dan is hij op een paar uur ook goed en dan een spanband er rond goed aantrekken en dan oppompen.
grtz jelle
je kan ook balkjes in de band steken en hem zo ver te open trekken en dan is hij op een paar uur ook goed en dan een spanband er rond goed aantrekken en dan oppompen.
grtz jelle
raptor 660 power
wel even het binnen werkje van je ventiel er uit draaien
zo kan er meer lucht door
zo kan er meer lucht door
never drive faster then your angel can fly
ja ventiel eruit en een spanband om de band heen zo strak mogelijk de band tegen de velg aanspannen en dan lucht erin blazen tot de band in de rim popt spanband eraf ventiel erin en band oppompen tot de gewenste bar