Trip weekend Ardenne
- Sledge Hammer
- Quadfanaat
- Contacteer:
Trip weekend Ardenne
Foto's van de trip Eifel Ardenne een perfecte locatie.
SUPER LOCATIE.
Marco
SUPER LOCATIE.
Marco
Laatst gewijzigd door Sledge Hammer op za 05 dec, 2009 21:49, 10 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
- ChinaCrisis
- Easy Quadrider
- Contacteer:
- cyberdrone
- Quadracer
yep ziet er daar wel proper uit, hebben jullie die route eerst uitgestippeld of zijn jullie maar op goed geluk gaan rondrijden ?
Geen problemen gehad met de locate instanties ?
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Jup inderdaad lijkt me ook super om daar eens te rijden ( behalve dan met men warrior door het water, dat zal ik maar niet doenGrizzly700 schreef:Hey marco en ilse natuurlijk ook.
Mocht je er eens heengaan geef mij maar even seintje , ben ook altijd wel voor dit soort trips te vangen
En pracht foto's
groetjes michael
- Sledge Hammer
- Quadfanaat
- Contacteer:
- yep ziet er daar wel proper uit, hebben jullie die route eerst uitgestippeld of zijn jullie maar op goed geluk gaan rondrijden ?
Hey Cyberdrone,
We hadden dit weekend gepland met belgische vrienden (kawa liefhebbers) en zijn inderdaad op goed geluk gaan rijden daar, natuurlijk met de gps.
De Belgen vertoeven vaker in- /en rondom dit gebied. Het is er een gaaf gebied omdat je er tijdens rijden 3 landen kunt aandoen.
Er is zowel ON- / als OFF road genoeg te sturen.
Je rijd op de wegen slaat ergens een weg in en staat in de ongerepte bossen van de ardenne, waar je overigens gewoon vrijuit kunt rijden, zolang alles maar in het redelijke blijft en je niet tot overlast bent (van de local's en de jagers natuurlijk).
Je zit daar in een boskap gebied en dien je dus ook rekening te houden met de arbeiders, indien aanwezig.
Een pré is daar wel dat de dB killers erin zitten, ivm de dieren die je onderweg in de bossen tegen kunt komen (denk hierbij aan herten, etc).
Gewoon een mooi gebied dat de moeite waard is om te rijden en je te ontspannen, je kunt in de bergen van dorp naar dorp rijden en de plaatselijke bevolking vindt het best ammusant als de quads langs hun dorpen rijden.
Mvg Marco (Sledge Hammer)
Laatst gewijzigd door Sledge Hammer op vr 24 okt, 2008 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- cyberdrone
- Quadracer
Hey Sledge Hammer,
bedankt voor de uitleg, het ziet er naar uit dat ik dringend eens een trekhaak en aanhangwagen moet gaan aanschaffen (de GPS heb ik al)
Zo een tochtje zou ik ook wel eens zien zitten.
Mvg, Stefaan (Aka Cyberdrone)
bedankt voor de uitleg, het ziet er naar uit dat ik dringend eens een trekhaak en aanhangwagen moet gaan aanschaffen (de GPS heb ik al)
Zo een tochtje zou ik ook wel eens zien zitten.
Mvg, Stefaan (Aka Cyberdrone)
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
- Sledge Hammer
- Quadfanaat
- Contacteer:
Trip naar Eifel Ardenne
Quad vrienden,
Laat wel weten wanneer we weer zelf weer gaan.
Zal eens ff gaan uitzoeken wanneer we buiten het jachtseizoen zitten, voor weer zo'n geweldig weekend (de groep moet overigens niet te groot zijn).
Sledge Hammer.
Laat wel weten wanneer we weer zelf weer gaan.
Zal eens ff gaan uitzoeken wanneer we buiten het jachtseizoen zitten, voor weer zo'n geweldig weekend (de groep moet overigens niet te groot zijn).
Sledge Hammer.
Laatst gewijzigd door Sledge Hammer op wo 25 nov, 2009 00:08, 4 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadracer
- Sledge Hammer
- Quadfanaat
- Contacteer:
Wizzzard schreef:Super reportage en inderdaad een prachtige regio om in te verdwalen!
Mooie foto's ook!
Vraagje voor de kawa-rijders: als ik goed zie rijden jullie met ITP mudlights?
Wat is jullie ervaring met deze band? Goedgekeurd voor lange ritten op diverse ondergronden?
Groeten,
wizzzard
Klopt zijn de ITP Mudlights, is een goede band voor off road, on road iets minder omdat de band van het zachte compount is dus sneller slijt op de weg.
Vindt ze zelf of de weg minder prettig rijden omdat profiel nogal grof is, vindt het meer geschikt voor de blup, maar smaken verschillen.
Hun zelf zijn er wel over te spreken en rijden altijd met deze band on- /off road.
Wij zelf rijden met de Kenda Bearclaw en hebben er on- /off road goede ervaring mee.
Mvg Sledge Hammer