Damm, ik heb nu al 5 filmpkes op mijn desktop staan in MOV formaat, en kan ze niet afgespeeld krijgen.
Heb al 3 players gedownload, en nog lukt het niet.
Wat een rot formaat zeg.....
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Rocky schreef:Damm, ik heb nu al 5 filmpkes op mijn desktop staan in MOV formaat, en kan ze niet afgespeeld krijgen.
Rocky schreef:Damm, ik heb nu al 5 filmpkes op mijn desktop staan in MOV formaat, en kan ze niet afgespeeld krijgen.
Wat een rot formaat zeg.....
Het is misschien een rot formaat maar is één van de beste kwaliteit, veel beter dan MPEG en wma. Met quicktime moet je deze afspelen op http://www.apple.com/quicktime/download/
Rocky schreef:Eindelijk, met die quicktime lukt het.
Maar ik moet zeggen dat de kwaliteit van WMV zeker zo goed is. En je hebt het voordeel dat het veel compatibeler is met de meeste players....
Das waar, maar ik heb gefilmpd in de slechte kwaliteit met een digitaal fototoestel en geen camera dus. Maar het grooste probleem is, is als ik wmv of mpeg wil afspelen loopt mijn MediaPlayer vast vandaar
Heeft er trouwens iemand een alternatief voor een ander Player behalve WinAmp?
Warrior, daarom vroeg ik het je juist. Blijf daar best weg uit de buurt. Vooreerst zit er veel kans in dat je er niet in mocht rijden, en de laatste tijd is er nogal overlast in de streek waardoor de ene na de andere onverharde weg afgesloten wordt. Zeker in deze periode van het jaar zijn er daar heel wat wandelaars en fietsers, dus wees een beetje voorzichtig.
Persoonlijk ga ik er niet meer rijden, veel te druk en al te veel problemen.
Apple das tenminste een echte computer maar kunnen jullie microsoft slaven die software wel draaien? quicktime is trouwens op alle punten superieur aan wmp behalve dat quicktime dus geen wmv's afspeeld
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"