Kawa ksf 250 probleempjes

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
mark-vd-lely
Toeschouwer
Toeschouwer

Kawa ksf 250 probleempjes

Bericht door mark-vd-lely »

hey allemaal, k ben nieuw hier maar k heb een paar vraagjes
-de ventilator die aan moet springen als het koelwater te warm word draait best zwaar, en is in de 5 jaar dat we de quad hebben nog nooit aan gegaan, ook niet als hij een tijd stil stond en heel warm werd als je bijvoorbeeld vast staat.

- de remschijf is krom, nou kan ik aan een orriginele komen voor 157 euro maar weet iemand de maten van je achterschijf zodat ik een nieuwe kan kopen van een ander merk?

-weet iemand een adresje voor de orriginele stickers van de Ksf 250?

-en wat zijn de grootst mogelijke banden die op een orriginele velg kunnen? liefst banden met veel grip om te crossen.

k hoop dat iemand me met deze problemen kan helpen
mark. :D
brammo
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door brammo »

hey ik heb ook een ksf 250 en bij mij is de FAN ook nog nooit aangeslagen. volges mij kan het geen kwaad hoor. normaal is dat met een contactje dat hij aanspringt. anders moet je eens kijken of je contactje niet stuk is of gwn een nieuwe bestellen. ik zou gwn je achterschijf eens opmeten dan weet je ook de maten.
stickers kun je best bestellen bij een kawasaki dealer even opzoeken wie er bij jou in de buurt kawa verdeeld. ik heb er vrij grote banden opzitten maar zijn wel de orginele en die kosten heeel veel centjes per band.

zo ik hoop dat je er wat aan hebt. moest je nog vragen hebben post ze gerust :)
mark-vd-lely
Toeschouwer
Toeschouwer

maar gaat die fan niet heel zwaar bij jou?

en ik wil geen orriginele banden want die hebben geen mooi profiel, ik wil met echt grote nokken (beetje als een trekkerband) die kosten ongeveer 80 pet band.
er zit nu 22x8,00-10 onder
welke maat is die van jou?

en wat is de maat die vanaf de velg tot de grond is? hoe kan je dat zien in de maat?.
mark.
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer

Bericht door vanpee jelle »

22-8-10 das voorraan dus je kan kenda bear klaw nemen das met een soort van tractor profiel dez kan je bestellen op die maat dat je hebt normaal want mijn schoonbroer heeft deze maat steken op zijn kawa KEF en zijn zeer slijtvast en geeft geen getril op de baan.
hier is een link
http://www.quadfun.be/shop/catalog/prod ... cts_id=722
raptor 660 power
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

een remschijf kan je ook kopen bij quadfun, een alternatief merk is zeker zo goed als een OEM kawasaki en pakken goedkoper
mark-vd-lely
Toeschouwer
Toeschouwer

JohnBeton schreef:een remschijf kan je ook kopen bij quadfun, een alternatief merk is zeker zo goed als een OEM kawasaki en pakken goedkoper
ik zie wel een boel schijven voor een kfx maar weet echt niet of die eht zelfde zijn als ksf
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer

Bericht door vanpee jelle »

stuur hem een mailtje en ze gaan zien wat ze kunnen doen om je te helpen normaal zal je zeer snel en antwoord hebben met alles wat je vraagt is top service dacht wel dat ze toe zijn maar ze zouden deze week terug open zijn .

grtz jelle
raptor 660 power
Plaats reactie