ik ben niet de verkoper ! is ma ne tip !
http://cgi.ebay.de/LTZ-400-LTZ400-Mod-2 ... 286.c0.m14

JR schreef:Je kan er ook al een kopen in belgie voor 5990€ ...
Door het nieuwe model (2009) dalen de vorige automatisch van prijs.
Laat je niet beetnemen.
beste dat je er in eigen land toch 1 aanschaft zenne om alle zever te vermijden ,staan er genoeg te koop hevtske schreef:wat komt er nog bij kijken om zo'n quad op belgische papieren te krijgen? Wat moet je er wel/niet bijhebben?
dat wel...maar 4600 tegenover 6000 is toch een redelijk verschil héFlangleR schreef:beste dat je er in eigen land toch 1 aanschaft zenne om alle zever te vermijden ,staan er genoeg te koop hevtske schreef:wat komt er nog bij kijken om zo'n quad op belgische papieren te krijgen? Wat moet je er wel/niet bijhebben?
was dat een nieuwe of occasie? En wat moet je nu hebben om die in te voeren van documenten?KrisZ400 schreef:Mijne heb ik in den tijd ook via duitsland gekocht.
Geen problemen mee gehad.
Bij mij waren zelfs die lelijke koplampen en pinkers niet verplicht terwijl dat bij een belgische wel moest...
en was dat met die coc-papieren of heb ik die niet nodig? Want dan zou het gek zijn om hier ene te kopenKrisZ400 schreef:Da was een nieuwe.
Ik ben gewoon met de duitse papieren naar mijn verzekeringsagent gegaan en die deed de rest