Vandaag naar de testbank geweest(Ruud Fredriks Dynojet B.V)
en eens goed af laten stellen
had nu dik 50Pk en loopt als een zonnetje
let wel even op dit is met nieuwe noppenbanden dus met baanbanden zit ik dik aan de 50 hp zo werd het mij dus bij fredriks vertelt en ik neem aan dat die er verstand van hebben
Laatst gewijzigd door Léon op zo 26 okt, 2008 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
^4x4_Driver^ schreef:Vandaag naar de testbank geweest(Ruud Fredriks Dynojet B.V)
en eens goed af laten stellen
had nu dik 50Pk en loopt als een zonnetje
ik denk niet dat een orginele 450 al aan 50 pk zal zitten.
Ik weet dat nicolas eens gezegd heeft dat hij 52 pk uit zijn honda 450 blok met modificaties gehaald had, en hij vond dat zelf redelijk veel.
maar ik heb het over men banshee en niet over een 450..., maar ik kan me natuurlijk ook vergissen he , ik meende toch ergens gelezen te hebben dat een standaard banshee 50 pk heeft ...
Ja die meting is op de testbank en ik had er ook nog nieuwe noppenbanden op zitten dus hij slipte de hele tijd, ja niet dat het erg was voor het afstellen maar het gaat beter met weg bandjes.
dus voor diegenen die nog eens ooit naar een testbank gaan leg er wegbandjes op dan gaat het perfect
ik heb op wikipedia gekeken naar info over de banshee , daar zeggen ze dat hij 37 pk heeft ... maar dat is volgens mij toch te weing hoor
over de 450 heb ik niets gevonden ...
raptor350 schreef:We want to see the horsepower ( uitdraai )
als je vertelt hoe ik dat het beste kan doe doe ik dat voor jou let wel even op deze meteing is met noppen banden geweest en die slippen door maar dat had ik al vertelt en omdat ik geen baan banden heb kan ik daar niet mee testen maar bij fredriks zeiden ze als je met baanbanden test dan zit je dik aan de 50 hp
maar met deze noppen banden slipt hij heel erg en trek je hem de heletijd scheef op de bank
maar ik ga het regelen