quad in garage plaatsen
quad in garage plaatsen
hoi,
ik ben al even aan het zoeken hoe ik een 2e quad aan mijn garage moet toevoegen ,maar heb het nog niet gevonden met de nieuwe forumsoftware.
kan iemand mij helpen?
grtjs
ik ben al even aan het zoeken hoe ik een 2e quad aan mijn garage moet toevoegen ,maar heb het nog niet gevonden met de nieuwe forumsoftware.
kan iemand mij helpen?
grtjs
2010 sponsors: Topslager De Clerck~W Ten Ham~Technoflex suspension~SteelMX~Monster Energy~ Eurol lubricants~Schuurman BV~Jos Dolphijn~mcg-racing~kenny~D.I.D. chains~CL Brakes~Fibe Industries Racing
Re: quad in garage plaatsen
heb mij de vorige keer ook dood gezocht achter die knop.Alfredo schreef:De garage doet moeilijk bij het switchen naar het Nederlands en weigert de buttons te veranderen.
grtz
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Opgelost, hoewel het voorlopig Engelstalige buttons zijn.
bedankt alfredo,is geen probleem in het engelsAlfredo schreef:Het spijt mij Glenn, je zal nog even geduld moeten hebben. Ik probeer het zo snel mogelijk op te lossen.
Opgelost, hoewel het voorlopig Engelstalige buttons zijn.

grtz
2010 sponsors: Topslager De Clerck~W Ten Ham~Technoflex suspension~SteelMX~Monster Energy~ Eurol lubricants~Schuurman BV~Jos Dolphijn~mcg-racing~kenny~D.I.D. chains~CL Brakes~Fibe Industries Racing
-
- Quadracer
kan iemand me snel uitleggen hoe je nu trug fotootjes plaatst in garage (vb bij nieuwe modificaties?)
kvind het niet direct..
ook bij je (vroeger 4) afbeeldingen van je quad zelf) gisteren had ik er 2 v/d 4 verwijderd zodat ik er 2nieuwe kon opzetten en nu geeft hij weer dat dat niet lukt
kvind het niet direct..
ook bij je (vroeger 4) afbeeldingen van je quad zelf) gisteren had ik er 2 v/d 4 verwijderd zodat ik er 2nieuwe kon opzetten en nu geeft hij weer dat dat niet lukt

LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
ik heb ook een probleem met de garage
als ik de garage selecteer bovenaan staat er bij mijn voertuigen niets van quad, maar als ik een nieuw voertuig wil ingeven wil dit niet aanvaard worden (limiet bereikt ofzo).
Wel had ik op de vorige versie van het forum eens geprobeerd om mijn nieuwe quad in te geven (can-am DS450X) en dit is dan wel mislukt.
kan iemand van de moderators dit oplossen aub?
als ik de garage selecteer bovenaan staat er bij mijn voertuigen niets van quad, maar als ik een nieuw voertuig wil ingeven wil dit niet aanvaard worden (limiet bereikt ofzo).
Wel had ik op de vorige versie van het forum eens geprobeerd om mijn nieuwe quad in te geven (can-am DS450X) en dit is dan wel mislukt.
kan iemand van de moderators dit oplossen aub?
http://www.demoddervossen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kan nu 3 quads toevoegen, en maximum 30 afbeeldingen. Wel moet ik nog eens kijken naar die verplichte producenten, artikels en winkels. In de vorige versie moest dat niet ingevuld worden, dus nu laten we dat best ook vallen.
-
- Quadracer
de 30 afbeeldingen is de 4van quad zelf + alle foto's van mod's inclusief neem ik aan?
dan zou dit wel eens het probleem kunnen zijn dat ik er geen meer kan toevoegen
dan zou dit wel eens het probleem kunnen zijn dat ik er geen meer kan toevoegen
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
dit is de foutmelding die ik krijg
maar er staat geen enkele quad onder mijn voertuigenEr is een fout opgetreden in de garage.
Vehicle Garage Full
You Have Reached The Number Of Vehicles That Your Personal Garage Can Hold Set By The Administrator. To Create Anymore Vehicles You Will Need To Delete An Existing Vehicle
http://www.demoddervossen.be" onclick="window.open(this.href);return false;