starten
starten
hallo ik heb een probleem quad start niet meer via de startknop ik hoor alleen een klikent geluid de startmotor draait dan ook niet batterij heb ik geladen via batterij lader maar zou ze kapot zijn ik kan ze niet testen kan er zelf weinig van met de startkoort telkens van de eerste slag aan het is een king 700 VAN 2007 ik heb vernomen via usa sites dat dit een algemeen probleem is met de king q en dat dit deze hun batterij een spiciale manier van laden vraagt maar bij de dealer al niet goed wordt gedaan groetjes juul uit hoeselt
- fred81
- Toeschouwer
- Contacteer:
Re: starten
k heb ook eens problemen gehad met het starten heb ook een KQ700. kijk eens je kabels na te beginnen vanaf de batterij.
bij mij zat er te veel corosie op. eens alles afschuren met een staalborsteltje en alles was oke, vergeet ook de baterijpolen niet. gtz fred
bij mij zat er te veel corosie op. eens alles afschuren met een staalborsteltje en alles was oke, vergeet ook de baterijpolen niet. gtz fred
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ww.deliegequads.be
ww.deliegequads.be
Bij mijn KQ was de eerste batterij maar 8 maanden al kapot.
Als ik ze oplade was ze na 2à3 dagen weer volledig plat.Zowel met een snellader als met een lader voor moto baterijen.
Heb een nieuwe gekocht en sindsdien geen problemen meer gehad.
Let op de orginele bat. is zeer prijzig bij suzuki rond de 180€
Ik heb nu een namaak erin voor 90€ incl. 2jaar volledige garantie op de bat.
Op de orginele zat geen garantie
Heb ook wel alarm op de quad en dit heeft ook een minimaal stroomverbruik.
grt.
Als ik ze oplade was ze na 2à3 dagen weer volledig plat.Zowel met een snellader als met een lader voor moto baterijen.
Heb een nieuwe gekocht en sindsdien geen problemen meer gehad.
Let op de orginele bat. is zeer prijzig bij suzuki rond de 180€
Ik heb nu een namaak erin voor 90€ incl. 2jaar volledige garantie op de bat.
Op de orginele zat geen garantie
Heb ook wel alarm op de quad en dit heeft ook een minimaal stroomverbruik.
grt.
vandaag een nieuwe batterij gaan halen de prijs is inderdaad aan de hoge kant 142eur ik ben bij een suzuki dealer in munst erbilzen geweest hij heeft normaal geen quads maar suzuki onderdelen voor 14U bestellen heb je de dag erop dit is het orginele type YUASA YTX 20 CH BS deze is net dezelde als in een chopper intruder 1500 dank jullie voor de tips groetjes juul
- cyberdrone
- Quadracer
Juul, ik heb eens ergens gelezen dat het niet aan de batterij ligt, deze info heb ik gevonden op de nyrocatv website http://www.nyrocatv.com/techtip.cgi?vie ... wtopic=394" onclick="window.open(this.href);return false; (een aanrader moet ik zeggen, veel tech tips te vinden)
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates