Pagina 1 van 1

yfm 90

Geplaatst: zo 09 nov, 2008 12:15
door wildor
hoe kun je een yfm 90 op een goedkope manier wat sneller maken en waar zitten de restricters bij deze quads

Re: yfm 90

Geplaatst: zo 09 nov, 2008 20:43
door mx jake
op de cdi unit zit een jumper (aan de buiten zijde), als je die los maakt zit je in map 2
das makkelijk he :)

Re: yfm 90

Geplaatst: ma 10 nov, 2008 21:42
door wildor
mx jake schreef:op de cdi unit zit een jumper (aan de buiten zijde), als je die los maakt zit je in map 2
das makkelijk he :)

en wat houdt dat in en wat gebeurt er dan ik ken hier helemaal niets van

Re: yfm 90

Geplaatst: ma 10 nov, 2008 22:41
door mx jake
als je geen technice achtergrond hebt kan je het beter door je dealer laten doen

Re: yfm 90

Geplaatst: di 11 nov, 2008 21:56
door wildor
mx jake schreef:als je geen technice achtergrond hebt kan je het beter door je dealer laten doen
kun je me wel in grote lijnen vertellen wat er dan gebeurt als je naar map 2 gaat

Re: yfm 90

Geplaatst: di 11 nov, 2008 22:02
door z400_racer
in grove lijnen gezegt : je opent een ander 'curve' waardoor je quad zogezegt een ander sturingsprogramma krijgt voor je motor

Re: yfm 90

Geplaatst: di 11 nov, 2008 22:26
door wildor
z400_racer schreef:in grove lijnen gezegt : je opent een ander 'curve' waardoor je quad zogezegt een ander sturingsprogramma krijgt voor je motor
en wordt dan de verhouding van het lucht mengsel en benzine veranderd waardoor hij harder gaat lopen

Re: yfm 90

Geplaatst: di 11 nov, 2008 22:29
door z400_racer
wildor schreef:
z400_racer schreef:in grove lijnen gezegt : je opent een ander 'curve' waardoor je quad zogezegt een ander sturingsprogramma krijgt voor je motor
en wordt dan de verhouding van het lucht mengsel en benzine veranderd waardoor hij harder gaat lopen
neen, daarvoor zal je aan de carbu moeten schroeven maar dat is niet echt nodig aangezien juist je ontsteking zeg maar aangepast wordt

Re: yfm 90

Geplaatst: wo 12 nov, 2008 20:35
door wildor
z400_racer schreef:
wildor schreef:
z400_racer schreef:in grove lijnen gezegt : je opent een ander 'curve' waardoor je quad zogezegt een ander sturingsprogramma krijgt voor je motor
en wordt dan de verhouding van het lucht mengsel en benzine veranderd waardoor hij harder gaat lopen
neen, daarvoor zal je aan de carbu moeten schroeven maar dat is niet echt nodig aangezien juist je ontsteking zeg maar aangepast wordt
oke bedankt voor de duidelijke info