hallo , ik heb me gister een 14 tandwiel gekocht voor op de barossa 170 cc chetaa , en zoo wie ik weet en op site gekeken is het 13 tand orgineel , maar nu ik naar die 14er kijk past die net niet , aleen als we wat uit het kapje halen , bescherm kapje , dit zouw ijgenlijk niet moeten omdat het maar 1 tand grooter is , ik vind het maar raar , kan me iemand hier raad geven ??
ik heb wel een tandwiel van een 250 , alles past vertanding enzo , maar kan zijn dat het verschil tussen de tandjes grooter is dan bij de 170 ?? dat die dus korter op elkaar zitten ??
voortandwiel barossa
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
voortandwiel barossa
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
-
- Quadracer
Re: voortandwiel barossa
vergelijk even of je ketting hetzelfde is, wanneer de tandjes niet perfect uitkomen zou u ketting er niet goed in passen
of je laat je kapje er gewoon af
of je laat je kapje er gewoon af
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Hallo,
Ik heb een Bashan en heb ook een ander tandwiel gestoken vooraan.
Origineel is deze 15 en heb een 16 gestoken. Mijn kapje paste er ook niet meer op.
K'heb dan maar de metaalvijl genomen en een hoekje moeten wegvijlen. Dan paste hij er opnieuw op.
Het is inderdaad iets raars want ik ken nog iemand die hetzelfde gedaan heeft als mij en die heeft niets moeten wegvijlen.
Als je zeker bent dat je tandwiel past op de ketting en hij rijd goed, dan zou ik even zien waar het probleem zit met de kap en eventueel een stukje wegslijpen.
Groetjes Bjorn
Ik heb een Bashan en heb ook een ander tandwiel gestoken vooraan.
Origineel is deze 15 en heb een 16 gestoken. Mijn kapje paste er ook niet meer op.
K'heb dan maar de metaalvijl genomen en een hoekje moeten wegvijlen. Dan paste hij er opnieuw op.
Het is inderdaad iets raars want ik ken nog iemand die hetzelfde gedaan heeft als mij en die heeft niets moeten wegvijlen.
Als je zeker bent dat je tandwiel past op de ketting en hij rijd goed, dan zou ik even zien waar het probleem zit met de kap en eventueel een stukje wegslijpen.
Groetjes Bjorn
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
bedankt voor de reactie's ik heb maar een 13 gekocht , omdat het toch redenlijk veel was om weg te slijpen en we moesten een randje wat op de motor blok zat ook weg slijpen anders kwam die niet achter tegen , ik heb het maar niet gereskeert , ik had ook nog is opgebeld naar hun , hun zijden dat het 12 orgineel was , maar dat kan afhankenlijk zijn van het bouwjaar , kan dit kloppen ??
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
heb je zoon bots er op
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life