heb namelijk niet de indruk dat ie cod 4 kan kloppen
we gaan weer terug in de tijd en je kan max met 4 vrienden in 1 groep en waarschijnlijk geen clantag meer

Scratch schreef:superrrrr vet:D
instellingen zijn:
1680x1050
Extra high
Anti analysing 8x
Anti strophic filter volledig
dus de instellingen op z'n aller hoogst en de game loopt als een zonnetje. Ziet er super vet uit. alleen vind ik FARCRY 2 er beter uit zien. Maar de gameplay is van cod5 toch stukken vetter. Wel vind ik cod5 alles een beetje grauw. Dus alles is beetje vaag en donker.
Maar al met al super geslaagde game en nu nog ff wachten tot custum maps en de extreme mod en de cracked servers:D
greetz
oke:)quad-racerrr schreef:kaart houd het zeker nog bij. draait cod 4 in een normale 40 player game op 90fps en een 40 game team deathmatch rond de 40 a 60fps. IVM het vele geschiet en drukte in de game
Dan heb ik wel AA uit en de rest op het hoogste. dus ook resolutie 1680x1420 of zoiets...

ja klopt, maar als je een ps3 hebt moet je ook gewoon een full-HD hebben anders is het lang niet zo mooi.Koen Berendsen schreef:Heeft iemand Midnight Club Los Angelas?
Was grote fan van Midnigt Club dub edition Remix.
Maarja heb nog een ps2 .... koop liever wat voor de quad dan zn dure ps3!

ja idd maar die 2 hoogste mannen zijn uit elkaar en werken niet meer samen....terwijl ze beiden recht hebbben op de naam cod.....vtske schreef:ik twijfel nog...eindelijk blij dat ze met cod4 eens de moderne toer opgingen na de eerdere spellen te hebben gehad en nu pikken ze die draad weer terug op...spijtig