jack dubbelu schreef:Tiesko schreef:Toch wel jammer dat je met zo'n mooie quad niet kunt genieten van steile hellingen en mooie weggetjes daar in Noord Holland zoals dat wel is hier in Zuid limburg...
Of ben je van plan eens een keer met de quad op de aanhangwagen naar de bergen te trekken..

Hey Tiesko,
Ik ben ook Noord-Hollander en ga regelmatig naar Drente en Noord-Brabant voor een leuke rit (liefst offroad), een paar weken geleden zelfs naar de Ardennen geweest met een groepje lotgenoten, SUPER was dat!!
Maar Limburg is nog niet aan de orde geweest, misschien kun jij eens een mooie rit voor ons Noord-Hollanders organiseren, jij bent tenslotte bekend daar in de "bergen".
Ik zit er niet mee om de Quad op een aanhanger te zetten en naar Limburg te rijden voor een mooie rit
Ik kijk er nu al naar uit
Groeten,
Jack
Hey Jack!
Hoho, met bergen bedoel ik uiteraard geen mount everest hier in Limburg he haha
Ik woon daarbij in het uiterste zuiden van Nederland, en hier geldt, hoe meer je naar het zuiden komt, hoe heuvelachtiger het wordt!
Ik moet dan wel toegeven dat ik meer op het belgische rijd dan op het Hollands.
Daarbij heb ik een sportquad, waardoor ik niet echt "offroad" ga zoals jij dat waarschijnlijk bedoelt!
Er zijn hier wel zeker wat leuke heuvels waar je je kunt plezieren, maar deze zijn eigenlijk allemaal beschermd gebied of in ieder geval verboden voor te rijden..
Ik denk uiteindelijk dus niet dat het echt nut heeft om een quadtocht heir te organiseren

daar heb je 1 miljoen betere plaatsen voor!
Groete!