tips montage dynojet.
-
peter farla
- Quadfanaat

tips montage dynojet.
Hebben jullie handige tips bij het monteren van een dynojet.
Op een Ltz 400.
bedankt groet Peter
Op een Ltz 400.
bedankt groet Peter
Re: tips montage dynojet.
Gewoon het papiertje met instructie's volgen. ALs je het nog nooit gedaan hebt en je weet niet hoe de carbu eruit ziet vanbinnen zou ik het voor de eerste keer laten doen.. Heb het zo ook gedaan en goed gekeken hoe hij het deed. Nu is er niks meer aan om de naald of sproeier ofzo te vervangen 
-
peter farla
- Quadfanaat

Ik heb wel in het verleden bij brommers sproeiers vervangen.
Maar er moet ook geboordt worden.
groet Peter
groet Peter
Geboordt worden??!peter farla schreef:Ik heb wel in het verleden bij brommers sproeiers vervangen.
groet Peter
Normaal word toch gewoon de sproeier, naald met clipje en veer vervangen?
-
z400_racer
- Quadracer

er moet bij mijn weten niets geboord worden,enkel sproeiertje(s) vervangen, naald en dergelijke
en dan de mixschroef/mengelschroef weten te vinden, deze zit VOOR je vlotterkamer naar de cilinder toe,
ook zit er een 'rubbertje' in voor het vuil daar weg te houden
en dan de mixschroef/mengelschroef weten te vinden, deze zit VOOR je vlotterkamer naar de cilinder toe,
ook zit er een 'rubbertje' in voor het vuil daar weg te houden
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
peter farla
- Quadfanaat

Bij mij is er een boor bijgelevert en een schroef?
Op de verpakking staat gewoon ltz 400(handleiding)
Ik denk voordat ik iets zou gaan boren wil ik het even aan de kenners vragen.groet Peter
Op de verpakking staat gewoon ltz 400(handleiding)
Ik denk voordat ik iets zou gaan boren wil ik het even aan de kenners vragen.groet Peter
boren??
ik heb bij mijn jetkit niks moeten boren hoor
lees maar goed je handleiding want dat vindt ik toch maar raar
ik heb bij mijn jetkit niks moeten boren hoor
lees maar goed je handleiding want dat vindt ik toch maar raar
-
z400_racer
- Quadracer

check pagina 11 eens hoofdstuk 4 in de manual (fuel system)
wat ik er kan uit afleiden is dit enkel en alleen om het (rubberen plugje) tegen het vuil daar uit te kunnen boren..
meer is dit niet volgens mij(maar ik kan mis zijn)
die boor zul je alvast niet nodig hebben, zulke dopjes zitten niet snel 'geblokkeerd'
wat ik er kan uit afleiden is dit enkel en alleen om het (rubberen plugje) tegen het vuil daar uit te kunnen boren..
meer is dit niet volgens mij(maar ik kan mis zijn)
die boor zul je alvast niet nodig hebben, zulke dopjes zitten niet snel 'geblokkeerd'
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
hey allemaal,
Even tussen door.
een dynojetkit, wat houdt dit pakket precies in?
en wat kun je hiermee uit je quad halen?? veel weinig? Argressiever optrekken ofzo?
Ik heb een tijd geleden gekeken, maarja toen stond erbij dat het pakket uit een aantal sproeiers bestaat.
( naja hier heb ik niet zoveel aan, en om er dan rond de 60 euro voor te betalen... )
Maar als ik dit hier lees blijkt er meer in te zitte?
Groets
Michiel
Even tussen door.
een dynojetkit, wat houdt dit pakket precies in?
en wat kun je hiermee uit je quad halen?? veel weinig? Argressiever optrekken ofzo?
Ik heb een tijd geleden gekeken, maarja toen stond erbij dat het pakket uit een aantal sproeiers bestaat.
( naja hier heb ik niet zoveel aan, en om er dan rond de 60 euro voor te betalen... )
Maar als ik dit hier lees blijkt er meer in te zitte?
Groets
Michiel
Volgens mij dient het gewoon puur om de carburateur perfect af te stellen, je krijgt dan meerdere sproeiers omdat dit varieert bij elke afstelling...
Groete
Groete
2takt
-
z400_racer
- Quadracer

das een pakketje bestaande uit enkele vervangstukken sproeiers in verschillende mate, een gasnaald, clipje, de boor zoals
'peter farla' vermelde en nog enkele prulletjes
en uiteraard het boekje bestaande voor 2 soorten zeg maar
-1tje voor standaard, aftermarked of stock filter en/of in combi of enkele sportuitlaat.. (kleine prestatie verbeteringen bij volledige standaard quad..)
-1tje voor standaard of aftermarked filter, sportuitlaat of standaard EN DIT DAN IN COMBINATIE MET OPEN BAK ZONDER DEKSEL
je begint met de voorgeschreven installatie, en dan moet je zelf op 'gevoel' wat aanpassen en afwerken,
in het boekje staan de basisvoorschriften, vanaf hieruit moet je het zelf zien te regelen
naar mijn mening vind ik dat vrij duur..
boekje is te vinden op site van dynojet(let wel op, niet het boekje downloaden en de sproeiertjes gaan bestellen, deze zijn maten van dynojet zelf, koop je die maat in een andere sproeier(merk) komen deze niet overeen...
'peter farla' vermelde en nog enkele prulletjes
en uiteraard het boekje bestaande voor 2 soorten zeg maar
-1tje voor standaard, aftermarked of stock filter en/of in combi of enkele sportuitlaat.. (kleine prestatie verbeteringen bij volledige standaard quad..)
-1tje voor standaard of aftermarked filter, sportuitlaat of standaard EN DIT DAN IN COMBINATIE MET OPEN BAK ZONDER DEKSEL
je begint met de voorgeschreven installatie, en dan moet je zelf op 'gevoel' wat aanpassen en afwerken,
in het boekje staan de basisvoorschriften, vanaf hieruit moet je het zelf zien te regelen
naar mijn mening vind ik dat vrij duur..
boekje is te vinden op site van dynojet(let wel op, niet het boekje downloaden en de sproeiertjes gaan bestellen, deze zijn maten van dynojet zelf, koop je die maat in een andere sproeier(merk) komen deze niet overeen...
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
Dus dat boekje van dynojet is neit te gebruiken? aangezien die andere maten hanteert dan..
welk boekje kun je wel gebruiken voor dergelijke afstellingen?
Groete
Groete
2takt
-
z400_racer
- Quadracer

boekje kan je wel gebruiken, je kan alleen niet uitgaan op de nummers en maten v/d sproeiertjes enzo..Tiesko schreef:Dus dat boekje van dynojet is neit te gebruiken? aangezien die andere maten hanteert dan..
Groete
best slim gevonden, wie koopt anders nog zo'n kitje wanneer je 't boekje kan downloaden en de stukjes goedkoper kan halen
een boekje... goed opzoeken wanneer ge wat moet aanpassen en opt gevoel zou'k zeggen
elke quad is anders, vandaar dat ze geen correcte afstelling kunne voorschrijven, dit is fine tuning
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
Voor dat boren jongens heel simpel
-Bij oude modellen zit de mengsel schroef in de carb genoten . Dan moest je even door een dun alu wandje boren om aan de schroef te kunnen.
Bij nieuwe modellen is dit niet , bij de mijne was het ook niet (2008)
Stond zo ook trouwens in mijn boekje
grtz
-Bij oude modellen zit de mengsel schroef in de carb genoten . Dan moest je even door een dun alu wandje boren om aan de schroef te kunnen.
grtz
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
-
z400_racer
- Quadracer

dus dat alu randje is vervangen door zo'n katshu 'dopje' zeg maar ?72_mrd schreef:Voor dat boren jongens heel simpel
grtz
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!