kent iemand dit?
kent iemand dit?
ik heb er nog nooit van gehoord
http://link.marktplaats.nl/214246351" onclick="window.open(this.href);return false;
http://link.marktplaats.nl/214246351" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: kent iemand dit?
Zijn al wat toppics over.
Maar mijn mening erover is niet al te best. Een hoop geschreeuw qua uiterlijk wat in prestaties bij lange niet benaderd wordt. Betrouwbaarheid durf ik alleen maar naar te raden: ik raad dat ie 1 op 1 loopt (1u rijden, 1u sleutelen).
En die achterbrug: het lijkt wel of dat ie een keer zo hard geremd heeft dat de achterwielen eerder stil stonden dan de rest van de quad
Maar als je nog ergens 400 euro ofzo hebt liggen heb je weer een setje leuke velgen (rest van de quad krijg je er bij )
Maar mijn mening erover is niet al te best. Een hoop geschreeuw qua uiterlijk wat in prestaties bij lange niet benaderd wordt. Betrouwbaarheid durf ik alleen maar naar te raden: ik raad dat ie 1 op 1 loopt (1u rijden, 1u sleutelen).
En die achterbrug: het lijkt wel of dat ie een keer zo hard geremd heeft dat de achterwielen eerder stil stonden dan de rest van de quad
Maar als je nog ergens 400 euro ofzo hebt liggen heb je weer een setje leuke velgen (rest van de quad krijg je er bij )
het is ook niet zo dat ik hem wil kopen,mijn yfz bevalt goed
ik vond het wel een grappig ding om te zien
ik vond het wel een grappig ding om te zien
-
- Quadracer
-> Nieuwste Z-SLR-VII Banden voor extreme Grip in de bochten en bij versnellen/acceleren
-> XENTRA-CARP VOOR + ACHTER voor krachtig remmen
haha best leuk gevonden
-> XENTRA-CARP VOOR + ACHTER voor krachtig remmen
haha best leuk gevonden
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat ding is schots en scheef! de verhoudingen kloppen voor geen meter...
De achteras lijkt rechts veel korter in verhouding met links... haha ziet wel grappig uit
Alleen de velgjes zijn wel 'redelijk' leuk....
Niks voor mij! Groete!
De achteras lijkt rechts veel korter in verhouding met links... haha ziet wel grappig uit
Alleen de velgjes zijn wel 'redelijk' leuk....
Niks voor mij! Groete!
2takt
-
- Quadrunner
Die quads zijn leuk!
Waarom bouwt suzuki geen lt 50 met zn model? Dus betere kwaliteit?
Ik vind het gewoon jammer als je ziet dat die grote merken niks anders doen dan wat ze deden. Neem al die raptor's nou! Kunnen die niet zoiets bouwen met een breezer blokje?
Dat maakt het ook leuke voor de liefhebbers. Aangezien we de raptor nu allemaal wel kunnen! Zo is dat bij heel veel merken die 4 quads hebben met zelfde uiterlijk alleen andere cilinder inhoud.
want ik zou persoonlijk best met zn ding een kartbaan op willen! Lijkt me best lache om met een 125cc blokje (max 65m/h) over een kaartbaan te scheuren!
Waarom bouwt suzuki geen lt 50 met zn model? Dus betere kwaliteit?
Ik vind het gewoon jammer als je ziet dat die grote merken niks anders doen dan wat ze deden. Neem al die raptor's nou! Kunnen die niet zoiets bouwen met een breezer blokje?
Dat maakt het ook leuke voor de liefhebbers. Aangezien we de raptor nu allemaal wel kunnen! Zo is dat bij heel veel merken die 4 quads hebben met zelfde uiterlijk alleen andere cilinder inhoud.
want ik zou persoonlijk best met zn ding een kartbaan op willen! Lijkt me best lache om met een 125cc blokje (max 65m/h) over een kaartbaan te scheuren!
YAMAHA BREEZE 125cc
Dit is geen 125 cc tog? er staat bij 110 cm!... zullen ze wel 110 cc bedoelen neem ik aan..waarom heeft die dan in godsnaam 2 uitlaatpotten?!?..Koen Berendsen schreef: Lijkt me best lache om met een 125cc blokje (max 65m/h) over een kaartbaan te scheuren!
Ik denk wel niet dat deze snel op de 65 km/h zit Koen... Groete!
2takt
-
- Quadrunner
Het is ook een 110ccTiesko schreef:Dit is geen 125 cc tog? er staat bij 110 cm!... zullen ze wel 110 cc bedoelen neem ik aan..waarom heeft die dan in godsnaam 2 uitlaatpotten?!?..Koen Berendsen schreef: Lijkt me best lache om met een 125cc blokje (max 65m/h) over een kaartbaan te scheuren!
Ik denk wel niet dat deze snel op de 65 km/h zit Koen... Groete!
Maar ik bedoelde dat het mij wel eens leuk lijkt als Yamaha Suzuki etc eens met zn soort SM quad komen. Gewoon een voor de jeugd/jongeren met 125cc (of zoiets)
Die chinezen hebben in iedergeval leuke ontwerpers! Als die in Japan aan de slag mogen zal het ook voor de quadliefhebbers leuk zijn. soort jeugdmodel voor de BMW en Ducati quas (die onbetaalbaar zijn)
YAMAHA BREEZE 125cc
-
- Quadrunner
Deze QUAD heeft nog de originele nota en daardoor zit er garantie op
wat is da voor nen uitleg ?????
cyclonedriver schreef:Deze QUAD heeft nog de originele nota en daardoor zit er garantie op
waar doel je dit op?????????????
-
- Quadrunner
ik weet niet hoe het in nederland zit, maar in belgie is men wettelijk verplicht om 2 jaar garantie te geven op een nieuw gehomologeerd voetuig en 1 jaar op een tweedehands. laat u dus niks wijsmaken van 6 maand of zelfs geen garantie